  • 41. Data: 2010-08-28 09:04:28
    Temat: Re: Canon 60D juĹź oficjalnie
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 28 Sie, 06:57, "DD" <d...@o...pl> wrote:

    > MEGA WYPAS! Przebili Nikona D90. Jestem ciekaw czy NIKON D7000 będzie równie
    > dobry...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Darek
    Matryce ma duzo mniejsza od Nikona D90... nie wiem czy to jest postep?
    StaM

  • 42. Data: 2010-08-28 11:45:08
    Temat: Re: Canon 60D już oficjalnie
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 10:42:53 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:4c761690$0$22801$6...@n...neostrad
    a.pl...
    0D.html#komentarz

    > normalnie kabaret. Co jakis czas podnisi sie lament o odchylane ekraniki w DSLR
    > ze ich niema itd. jak ten sie pojawia to podnosi sie lament ze sie pojawil i
    > bedzie
    > sie psul :)

    A bo to nikomu nie dogodzisz, zawsze coś będzie nie tak :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 43. Data: 2010-08-28 12:09:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):
> [...]
    > w DSLR
    > ze ich niema itd. jak ten sie pojawia to podnosi sie lament ze sie

    Każdy ma swój własny sposób na wytłumaczenie sobie, że wcale nie
    potrzebuje nowego aparatu. ;-)

    --
    Mirek

  • 44. Data: 2010-08-28 12:40:13
    Od: StaM <q...@g...com>

    _____________________
    > A bo to nikomu nie dogodzisz, zawsze coś będzie nie tak :)
    > Andrzej Libiszewski;

    :)...bo po co te wszystkie zmiany, jak sie klepalo auto m-ki
    "Warszawa"
    to wszystkie czesci pasowaly, nawet od panstwowych "Nys" i "Zukow"
    Wtedy caly gaznik kosztowal piwo, lub paczke "giewont" teraz za jakas
    "drossellklappe"
    do merca "A" musialem dac w serwicie 630 ojro.
    I komu to wtedy przeszkadzalo?
    StaM

  • 45. Data: 2010-08-30 09:51:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > DSLR
    > ze ich niema itd. jak ten sie pojawia to podnosi sie lament ze sie pojawil

    Kto podnosi?
    Jakaś znacząca większość? ;-)

    Pozdr.