  • Data: 2010-10-11 15:44:48
    Temat: Re: Canon 50D i picture style
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.10.2010 Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał/a:
    > Kupiłem ostatnio EOS 50D i mam pytanie:
    > czym się różni styl Neutral (Neutralny) od Faithful (Dokładny)???
    > Będę wdzięczny jeżeli ktoś mi to wytłumaczy w prosty i logiczny sposób :)
    > z góry dzieki

    To jest zbędny element całości w sensie jak wywołać raw->jpg w 1 trybie
    dla wszystkich zdjęć :) tego sie nie da ogarnąć _przed_ zrobieniem zdjęcia,
    a idzie to fajnie ogarnąć, po, więc zostaw jak Ci pasuje (sam robię
    raw+najgorszy jpg na potrzeby szybkiego np wymailowania z eeepc) i trzaskam
    na neutral 0,0,-2,-2 (mniej koloru).

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".