  • Data: 2011-07-29 13:53:49
    Temat: Re: Canon 350D ostrosc
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Jul., 15:35, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > W którym aparacie z cropem czujnik AF został zainstalowany pionowo w
    > stosunku do FF?
    >
    > bo chyba znowu zapomniałeś wziąć...
    >
    > Henry

    w zadnym . to nie ma zadnego zwiazku z rozmieszczeniem "czujnika" AF
    ( co to takiego " czujnik AF" ?)

    > Kup sobiehttp://tinyurl.com/3vmob82

    rozumiem ze to rownie rzeczowy argumnet jak ten kiedy twierdziles ze
    jpeg daje te sama jakosc co raw hi , hi..
    mimo tego nie odsylalem cie dokadkolwiek , gdyz jednak mam w zwyczaju
    szanowac partnera rozmowy , czego nie moge powiedziec o sporej czesci
    uczestnikow tej grupy. Zwyczajnie czesto mi sie robi glupio czytajac
    jak ludzie wzajemnie obrzucaja sie tutaj blotem. widac potrzeba
    agresji jest mocniejsza od stanu uprzejmosci - ale to tylko kwestia
    wychowania. Czlowiek jest produktem swojej przeszlosci.

    w ujeciu analogowym krazek rozproszenia nalezy tyle razy pomniejszyc
    ile razy dokonamy wzrostu skali powiekszenia i w stosunku do formatu
    odniesienia - tyle , jesli jestes w stanie zrozumiec.
    W ujeciu cyfrowym przyjmuje sie kryterium najostrzejsze , dopuszczalny
    KR aps cyfrowym w stosunku do KR z analogu z czasow rozwoju systemu
    AF w japoni jest dokladniej mowiac w systemie AF det fazy ok 3 razy
    mniejszy.

    Mozesz sie oburzac do woli, ze tak jest .