  • Data: 2010-03-12 21:51:52
    Temat: Re: Canon 1D Mark IV
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kane wrote:

    > Nie zgadzam bo nie mam podstaw/danych by sie zgadzac - to ze jeden z
    > drugim kupil lustrzanke bo "sąsiad ma" nie oznacza ze 90% nie nauczy

    Nie nauczy się... do póki nie zrozumie, że to aparat nie robi zdjęć...

    > sie z niej korzystac chocby w podstawowym - amatorskim zakresie.

    czyli zdjęcia z 50D+17-50 2,8 - przypominają te z mojego sony ericssona
    K770i (znam a autopsji)

    > Przynajmniej w moim otoczeniu tak mam - ale moze ja w dziwnym rejonie
    > Polski zyje. Jak sie glebiej zastanowic to nie mam ani jednego znajomka
    > ktory ma
    > lustrzanke i nie wie po co.

    Po co to wie, aby robić "zdjęcia" Mimo wszystko gratuluję oświeconego
    "znajomstwa", które widocznie jest tymi 10%
    Ja niestety jestem otoczony 90%... Takie, życie.

    OE-QuoteFix - nie było...

    Kriss
    Projektowanie graficzne i dtp
    www.artsDesign.pl