  • 21. Data: 2011-12-24 22:29:43
    Temat: Re: Canal+ kupił TVN a na pasku tvn24...
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 24 Dec 2011 20:17:09 +0100, z <z...@g...pl> wrote:

    >Tak przyznaję się. Nie lubię propagandy w tv.

    A co ma jedno wspólnego z drugim? Nie odróżniasz, który podmiot jest
    właścicielem, a który własnością, bo nie lubisz propagandy w TV?
    Równie dobrze mógłbyś problemy z ortografią uzasadniać niechęcią do
    rasizmu, a dyskalkulię - poparciem dla wolnego Tybetu.

    >Zostało mi to w spadku po komunie. :-)

    Umiejętność czytania prostego tekstu ze zrozumieniem już niestety nie.

    --
    Maciej Bójko

  • 22. Data: 2011-12-25 21:01:17
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciej Bojko pisze:
> [...]
    > Równie dobrze mógłbyś problemy z ortografią uzasadniać niechęcią do
    > rasizmu, a dyskalkulię - poparciem dla wolnego Tybetu.

    Co Ciebie tak mym niechlujnym tekstem ubodło? Masz udziały? :-)
    Dwie literki za dużo "Canal+ kupił N"
    Nawet Wojewódzkiemu się wypsło że stacja idzie pod młotek :-)