  • 1. Data: 2011-12-20 08:31:52
    Temat: ASTER + dekoder HD
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Nie wiecie może jakie są koszty dobrania do pakietu TV Basic + NET + Tel
    dekodera PRV HD ?? bo na stronie czytam i nie mogę załapać cena abo rozumiem
    ale czy biorą coś za podłączenie, wypożyczenie dekodera itp ?? rodzice
    marudzą że analog wygląda jak w czasie zamieci (jakość aster) i chętnie bym
    im brał dekoder.
    Druga sprawa , jak wygląda sprawa dwóch dekoderów w dwóch osobnych pokojach,
    jakiś pakiet multiroom ???

  • 2. Data: 2011-12-20 08:40:52
    Temat: Re: ASTER + dekoder HD
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bym
    > im brał dekoder.
    > Druga sprawa , jak wygląda sprawa dwóch dekoderów w dwóch osobnych

    Jeśli obraz jest zaśnieżony to zgłoś usterkę a nie marudź na jakość.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2011-12-20 09:05:47
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    yabba nabazgrał(a):

    > Jeśli obraz jest zaśnieżony to zgłoś usterkę a nie marudź na jakość.

    Stary dom, kable mają wieki, trzeba by wycinać pół mieszkania żeby dostać
    siuę do starych kabli, aster przejął inną kablówkę lata temu i tak zostało.

    Poza tym pytałem się o cyfrę więc może chcę cyfrę ?? analog mnie nie
    zadowala po tym jak przez 4 lata miałem UPC HD a teraz muszę się zadowlić
    Asterem na jakiś czas.

  • 4. Data: 2011-12-21 07:39:41
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Chris nabazgrał(a):

> [...]
    > Poza tym pytałem się o cyfrę więc może chcę cyfrę ?? analog mnie nie
    > zadowala po tym jak przez 4 lata miałem UPC HD a teraz muszę się zadowlić

    Ok już wiem, na obecną sytuację nie mają dekoderów do 2 stycznia jak połączą
    się z UPC. Do tego czasu trzeba czekać :)
    Cena obecna to +23zł do abonamentu za dekoder bez nagrywarki + 70 zł za
    instalację.