  • 11. Data: 2012-11-08 12:32:59
    Temat: Re: Caloroczne, zimowe - do miasta
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Marcin Kiciński <m...@g...com> wrote:

    > Ale przecież M+S to są właśnie rasowe zimówki (mud + snow).

    Nie, M+S maja oznaczenie opony caloroczne, rasowe zimowki maja gorke
    z trzema szczytami + sniezynke.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-11-08 12:36:01
    Od: "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl>

    > Coś ci się do dupy przykleiło :)

    na firmowym kompie tego nie wyłącze bo nie mam hasła administratora:-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7671 (20121108) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 13. Data: 2012-11-08 12:39:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    uciu nabazgrał(a):

    > na firmowym kompie tego nie wyłącze bo nie mam hasła administratora:-)
    > uciu

    Zawsze można ręcznie wycinać :)

  • 14. Data: 2012-11-08 12:48:11
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 12:32:59 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Nie, M+S maja oznaczenie opony caloroczne, rasowe zimowki maja gorke

    To musisz o tym poinformować producentów opon, bo nieświadomie umieszczają M+S na
    zimówkach...

    Pozdrawiam
    MK

  • 15. Data: 2012-11-08 12:54:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Marcin Kiciński <m...@g...com> wrote:

    > To musisz o tym poinformować producentów opon, bo nieświadomie umieszczają M+S na
    zimówkach...

    Ale w czym widzisz problem? Opony do terenowek tez przewaznie maja M+S i co z tego?

    Prawdziwa zimowa opona ma tak:
    http://www.michelin.co.uk/content/learnShareArticles
    /293x188_Content_MS_SnowF.jpg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-11-08 13:03:17
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 12:54:30 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Ale w czym widzisz problem? Opony do terenowek tez przewaznie maja M+S i co z tego?

    Chodzi mi o to, że oznaczenie M+S nie oznacza stricte opony całorocznej, ani nie
    dyskwalifikuje opony zimowej. Twierdzenie na podstawie jego obecności czy opona jest
    zimowa czy też nie nie ma sensu.

    Pozdrawiam
    MK

  • 17. Data: 2012-11-08 13:06:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Marcin Kiciński <m...@g...com> wrote:

    > Chodzi mi o to, że oznaczenie M+S nie oznacza stricte opony całorocznej, ani nie
    dyskwalifikuje opony zimowej. Twierdzenie na podstawie jego obecności czy opona jest
    zimowa czy też nie nie ma sensu.

    Dokladnie tak, byc moze w pierwszym poscie niefortunnie sie wyrazilem.

  • 18. Data: 2012-11-08 13:13:43
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Thursday, November 8, 2012 9:52:44 AM UTC+1, Tomcik wrote:

    > Moze lepiej kupic caloroczne a w te dni gdy sypie lub jest bloto jezdzic b.
    > ostroznie?

    Ja kupilem tydzien temu caloroczne do auta uzywanego rzadziej.
    Jutro bede zakladal to moze cos wiecej napisze.

    Kupilem ze wzgledu, ze drugie auto jet w ciaglym ruchu (2 komplety kol-zmieniam sam)
    a to na calorocznych nie bedzie i dodatkowo wkurza mnie ta panika 2x do roku ze
    zmienianiem u pompiarza.

    A rada na jazde jest taka - jezdzic ostrozniej i nic sie nie wydarzy ;-P
    --
    Dman-666

  • 19. Data: 2012-11-08 13:15:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Moze lepiej kupic caloroczne a w te dni gdy sypie lub jest bloto jezdzic
    > b. ostroznie?

    Jezdzic ostroznie warto zawsze.

    Ja od kilku aut jezdze na Debicy Navigator (caloroczne)
    i nikt mnie juz nie namowi na kupowanie dwoch kompletow opon.

  • 20. Data: 2012-11-08 13:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ale... to moje zdanie.
    > Warto pomyslec o tym ze juz jest przygotowana ustawa o "zimowkach na
    > zime" czyli "od" i "do" konkretnej daty danego roku.
    > W tym roku nie weszla w zycie ale w przeszlym pewnie uchwala i co wtedy
    > ?

    no chyba nie są sądzisz, że opona całoroczna nie będzie dopuszczona do
    ruchu zimą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie