  • 1. Data: 2012-11-08 09:52:40
    Temat: Caloroczne, zimowe - do miasta
    Od: "Tomcik" <r...@w...pl>

    Niezbyt czesto jezdze autem. Zima to tu tam ale nigdy w zaspy, pod gorke po
    sniegu etc.
    Widzialem ostatnio zestawienie w autoswiat gdzie opony caloroczne na suchym,
    mokrym wypadly lepiej od zimowek.
    Czy kupowanie zimowek dla osoby, ktora glownie jezdzi w miescie gdzie czasem
    jest snieg, czasem bloto posniegowe a nastepnego dnia juz jest suchy asfalt
    ma sens?
    Moze lepiej kupic caloroczne a w te dni gdy sypie lub jest bloto jezdzic b.
    ostroznie?

  • 2. Data: 2012-11-08 10:04:39
    Temat: Re: Caloroczne, zimowe - do miasta
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 09:52:44 UTC+1 użytkownik Tomcik napisał:
> [...]
    >
    > ma sens?
    >
    > Moze lepiej kupic caloroczne a w te dni gdy sypie lub jest bloto jezdzic b.

    Kupilem caloroczne.
    Kosztowo wychodzi podobnie, bezpieczenstwo tez jest podobne ale inaczej rozlozone
    pomiedzy warunki. Nie mam juz problemu z kolejkami u gumiarzy.

    Jak masz cieple albo mokre zimy ostatnio to caloroczne sa ok.
    Byle dobre.

  • 3. Data: 2012-11-08 11:04:16
    Od: "Arczi" <s...@c...pl>

    Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ale... to moje zdanie.
    Warto pomyslec o tym ze juz jest przygotowana ustawa o "zimowkach na
    zime" czyli "od" i "do" konkretnej daty danego roku.
    W tym roku nie weszla w zycie ale w przeszlym pewnie uchwala i co wtedy
    ?

  • 4. Data: 2012-11-08 11:39:51
    Od: "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl>

> [...]
    > czyli "od" i "do" konkretnej daty danego roku.
    > W tym roku nie weszla w zycie ale w przeszlym pewnie uchwala i co wtedy

    Bedą odstępstwa od reguły:-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7671 (20121108) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 5. Data: 2012-11-08 11:52:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Arczi <s...@c...pl> wrote:
> [...]
    > zime" czyli "od" i "do" konkretnej daty danego roku.
    > W tym roku nie weszla w zycie ale w przeszlym pewnie uchwala i co wtedy

    Tyle ze OIDP do zimowek maja zaliczac sie tez M+S czyli nie ma problemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-11-08 11:53:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Tyle ze OIDP do zimowek maja zaliczac sie tez M+S czyli nie ma problemu.

    Jeszcze jedno: dokladnie tak jest tez w Niemczech gdzie jest obowiazek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-11-08 12:06:56
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 11:04:21 UTC+1 użytkownik Arczi napisał:
> [...]
    >
    > zime" czyli "od" i "do" konkretnej daty danego roku.
    >
    > W tym roku nie weszla w zycie ale w przeszlym pewnie uchwala i co wtedy

    caloroczna = zimowka.
    Tak maja wygladac przepisy.

    Napisalem o moich doswiadczeniach. Nie mieszaj watkotworcy w glowie bez podstawnie.

    Na bialym sniegu zimowka lepsza. Na czarnym mokrym lub na błocie caloroczna jest
    lepsza (bo ma jakiekolwiek kanaly do odprowadzania wody).
    A w praktyce po spojrzeniu na bieżnik mozna ocenic na ile zimowka jest sniegowa a na
    ile "błotna".

  • 8. Data: 2012-11-08 12:19:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-08 11:04, Arczi pisze:
    > Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ale... to moje zdanie.
    Jeździsz teraz na letnich, czy zimowych? Pytam, bo mamy jesień :->

    > Warto pomyslec o tym ze juz jest przygotowana ustawa o "zimowkach na
    > zime" czyli "od" i "do" konkretnej daty danego roku.
    > W tym roku nie weszla w zycie ale w przeszlym pewnie uchwala i co wtedy
    A może będzie jakiś inny koniec świata? :->

    Maciek

  • 9. Data: 2012-11-08 12:30:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    uciu nabazgrał(a):

> [...]
    > sygnatur wirusów 7671 (20121108) __________
    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Coś ci się do dupy przykleiło :)

  • 10. Data: 2012-11-08 12:30:36
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 11:52:31 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Tyle ze OIDP do zimowek maja zaliczac sie tez M+S czyli nie ma problemu.

    Ale przecież M+S to są właśnie rasowe zimówki (mud + snow).

    Pozdrawiam
    MK