  • 1. Data: 2002-02-20 22:46:50
    Temat: Calkowity koszt lacza 2Mbit
    Od: "Jurek" <a...@p...onet.pl>

    Witam szanownych...
    Mam zamiar w swojej firmie zalozyc lacze
    Polpak-T ale nie wiem jakie sa calkowite koszty
    tego lacza.
    W cenniku jest podany abonament ale nie wiem czy to wszystko.
    Czy dostaje od Polpaku IP i czy to jest w abonamencie ?
    I czy nie bede jeszcze musial placic za dzierzawe kanalu cyfrowego czy jak
    to tam sie nazywa.
    Sytuacje mam taka ze do wezla Polpak mam jakies 15 km ale niedaleko mnie
    jest centrala polaczona z Polpakiem, tak przynajmniej mysle bo oferuje SDI.
    Gdzie moge sie tego dowiedziec ?
    W TPSA kazali mi zlozyc wniosek a reszty nikt nie wie.
    Bede wdzieczny za informacje.

    Jur

  • 2. Data: 2002-02-21 15:00:19
    Temat: Re: Calkowity koszt lacza 2Mbit
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > W cenniku jest podany abonament ale nie wiem czy to wszystko.

    To wszystko, ilosc adresow IP negocjujesz z tpsa.

    Deff

  • 3. Data: 2002-02-21 19:32:05
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl>

    Użytkownik "deff":

    > To wszystko, ilosc adresow IP negocjujesz z tpsa.

    a oplata za CIR0, to co ?

    jO.

  • 4. Data: 2002-02-21 19:32:07
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.pl>

    Jurek <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam zamiar w swojej firmie zalozyc lacze
    > Polpak-T ale nie wiem jakie sa calkowite koszty
    > tego lacza.
    > W cenniku jest podany abonament ale nie wiem czy to wszystko.

    Jeśli to łącze do Internetu, to jeszcze opłatę za CIR musisz dodać.
    A jeśli nie do Internetu, to tylko CIR 0 jest za darmo.

    Pozdrawiam,

    --
    Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
    <mailto: szpajder@staszic.waw.pl>

  • 5. Data: 2002-02-22 13:21:51
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > Jeśli to łącze do Internetu, to jeszcze opłatę za CIR musisz dodać.
    > A jeśli nie do Internetu, to tylko CIR 0 jest za darmo.

    Co Wy gadacie, CIR nie jest koniecznoscia i lacze dobrze pracuje bez
    tego, z doswiadczenia wiem ze CIR niewiele pomaga gdy siec jest przeciazona
    !
    deff

  • 6. Data: 2002-02-22 13:21:59
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > Jeśli to łącze do Internetu, to jeszcze opłatę za CIR musisz dodać.
    > A jeśli nie do Internetu, to tylko CIR 0 jest za darmo.

    Bzdury piszesz

  • 7. Data: 2002-02-22 13:36:46
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl>

    Użytkownik "deff" <d...@c...org> napisał w wiadomości

    > Bzdury piszesz

    Prawde pisze! To tobie sie cos po...mylilo

    Zaslav

  • 8. Data: 2002-02-22 18:20:12
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > Prawde pisze! To tobie sie cos po...mylilo

    placimy za polpak wedle cennika i nie trzeba zadnego CIRa jesli sie nie chce
    !

    deff

  • 9. Data: 2002-02-22 20:05:47
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.pl>

    deff <d...@c...org> wrote:

    > placimy za polpak wedle cennika i nie trzeba zadnego CIRa jesli sie nie chce

    Że tak głupio spytam - a czytałeś kiedyś ten cennik?

  • 10. Data: 2002-02-23 00:44:25
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > Że tak głupio spytam - a czytałeś kiedyś ten cennik?

    czlowieku, jestes niekompetentny !