  • 1. Data: 2002-02-17 15:14:59
    Temat: Ftp Down
    Od: "Ravcik" <r...@g...pl>

    Jestem użytkownikiem pewnej sieci ( www. galileusz.pl ) w mieście Bytom.
    Od prawie miesiąca mam problem dostać się na większość ftp-ów. ! ( oprócz
    ftp-a naszej sieci )
    Przy pingu czy tracercie ping zatrzymuje się bądź nie odpowiada, więc pytam
    się was szanownych "postowiczów" co może być przyczyną ?
    Z góry chciałbym zaznaczyc iż nie jest to wina mojej sieci ponieważ,
    przynajmniej tak twierdzi admin że u nas w sieci jest wszystko okay,nie ma
    żadnego blokownia ip czy ftp,a adresy na które próbuje się dostać tesh
    działają 24 h / dobę . !!!! ( bo gadam z adminami tychże ftpów i oni też nie
    dali mi żadnego bana ani kicka ) !!!

    prosze o odpowiedź !!!!!

  • 2. Data: 2002-02-18 14:29:36
    Temat: Re: Ftp Down
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl>

    czy inni uzytkownikowie twojej sieci tez maja takie problemy?

  • 3. Data: 2002-02-18 14:30:10
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    Czy to jest problem poslkiego internetu
    gdzie jest moderator?
    gdzie koles co sprawdza debilna pisownie wprost z IRCa.. te "tesh" to mnie
    najbardziej razi..

    tragedia polskiego spoleczenstwa

  • 4. Data: 2002-02-18 14:30:17
    Od: "Osadowski Marcin" <m...@a...stargard.pl>

    sprawdz tak poprostu, czy nie musisz mieć trybu pasywnego do obsługi FTP

    Użytkownik Ravcik <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4oh21$n67$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-02-19 11:05:31
    Od: "Ravcik" <r...@g...pl>

    tak wszyscy użytkownicy tej sieci nie mogą wejść na te ftp-y

    --
    Ravcik
    Gadu - Gadu 56694