  • 11. Data: 2002-02-23 18:40:09
    Temat: Re: Calkowity koszt lacza 2Mbit
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    deff <d...@c...org> wrote:
    > czlowieku, jestes niekompetentny !

    Ty jesteś, w dodatku bijesz pianę.

    |----+----+-----------------------+-----------------
    ---------|
    | | |2. w obszarze sieci | | | |
    | | |MAN, gdy PVC dochodzi | | | |
    | | |do routera brzegowego: | | | |
    |----+----+-----------------------+----------+------
    -+-------|
    | | |a) wielkości | | | |
    | | |standardowe: | | | |
    |----+----+-----------------------+----------+------
    -+-------|
    | | |i) 0 kbit/s | 120,00 | 8,40 |128,40 |
    |----+----+-----------------------+----------+------
    -+-------|

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 12. Data: 2002-02-23 18:41:16
    Od: "Marcin Kot" <k...@N...net>

    Użytkownik "Jacek Orlowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:a53c1r$45b$1@opat.biskupin.wroc.pl...
    > Użytkownik "deff":

    > a oplata za CIR0, to co ?

    imho oplaty za CIR=0 juz nie ma...

    ; Marcin 'Âmago' Kot: k...@a...net Koti@IRCNet
    ^ ^ __ ; #PLDhelp #warez.pl #białystok #capoeira
    =x= ) Registered #drzwi member 31337
    ,,--,, Grupo Magia - Aguia Branca www.capoeira-magia.com

  • 13. Data: 2002-02-24 15:11:30
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > Ty jesteś, w dodatku bijesz pianę.

    odezwal sie wielki pan rzeczoznawca

  • 14. Data: 2002-02-24 18:32:05
    Od: f...@s...underground.pl (Maciej Biwejnis)

    In article <a5aor8$o5q$1@news.tpi.pl>, deff wrote:

    >odezwal sie wielki pan rzeczoznawca

    Obawiam się, że masz absolutną rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Biwejnis

  • 15. Data: 2002-02-25 15:22:36
    Od: "paul" <p...@i...pl>

    wszystko.

    > To wszystko, ilosc adresow IP negocjujesz z tpsa.

    hmmm.... chyba sie kolega pomylil... strona 5 wniosku o
    lacze polpak-t
    "Abonenci występujący o przydział adresów IP wypełniają
    dodatkowe formularze zalecane przez RIPE NCC (ripe-141.txt,
    ripe-142.txt)"
    tpsa nie ma nic wspolnego z iloscia przyznanych numerow ip,
    zajmuje sie tym organizacja ripe (reseaux IP europeens),
    www.ripe.net a tu formularz ripe-141:
    http://www.ripe.net/ripe/docs/iprequestform.html
    numery ip przyznawane sa bezplatnie.
    a co do calkowitych kosztow lacza polpak-t nalezy doliczyc
    cene routera, bo tpsa zestawia lacze z protokolem v-35.
    najtanszy router, jaki znalazlem to terayon highlink za 2200
    pln netto.
    pozdrawiam
    pawel

  • 16. Data: 2002-02-25 15:22:42
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    deff <d...@c...org> wrote:

    > Co Wy gadacie, CIR nie jest koniecznoscia i lacze dobrze pracuje bez
    > tego, z doswiadczenia wiem ze CIR niewiele pomaga gdy siec jest przeciazona
    Cir cirem ale kanal do routera brzegowego trzeba miec. A za
    taki kanal nawet z cirem 0 trzeba placic. Z tym ze _jakis_ cir
    oplaca sie miec. To prawa ze jezeli sie bedzie przeciazona to
    wielkiej roznicy miedzy 8 a 64 nie zobaczysz (to zonaczy
    zobaczysz tylko cenowo). Jednak roznica miedzy 0 a czymkolwiek
    jest :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 17. Data: 2002-02-25 15:23:20
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    deff <d...@c...org> wrote:

    > odezwal sie wielki pan rzeczoznawca
    A ja sie zastanawiam po co na moderator? Przezciez
    te posty _nic_nie wnosza do dyskusji.. chyba tylko
    tyle za zaraz wszyscy zaczna na siebie naskakiwac.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 18. Data: 2002-02-25 19:53:36
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    paul <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    > tpsa nie ma nic wspolnego z iloscia przyznanych numerow ip,
    > zajmuje sie tym organizacja ripe (reseaux IP europeens),
    Nie nie pomylil sie. Numery IP dostajesz z puli TPSA.
    To do TPSA wystepujesz o IP.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki