  • Data: 2014-09-10 16:49:38
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-10 12:04, atm wrote:

    > Heh, now wlasnie im dluzej sie zastanowic tym bardziej wychodzi na to,
    > ze glownym bonusem bedzie wiekszy ekran.
    >
    > -NFC podobno jest ograniczone i nie da sie przeslac plikow (wiesc do
    > zweryfikowania).
    >
    > -ApplePay to spiew przyszlosci, u nas pozostanie na dlugi czas nowinka
    > jedynie.
    >
    > -O wodoszczelnosci tez sie chyba nie zająknęli.
    >
    > -Slotu kart oczywiscie brak, ale nie spodziewalem sie niczego innego.
    >
    > -Aparat lepszy ale i konkurencja w miedzyczasie nie proznowala
    >
    > -Telefon szybszy - to samo u konkurencji
    >
    > Ktos widzi jakiegos killerficzera?

    ale jest nowy feature!!!!
    "Co istotne, ekran główny iPhone'a 6 Plus może być teraz wyświetlony w
    pozycji poziomej, a nie tylko pionowej jak dotychczas. " ;)

    tego tez nie spotkałem w żadnym androidowym 5-cio calowcu:
    "Apple wyposażyło smartfony w funkcje Reachbility która obniża
    wyświetlany obraz, tak by był wygodnie dostępny, gdy trzymamy urządzenie
    w jednej dłoni - wystarczy dwa razy dotknąć przycisk Home."