  • Data: 2014-09-11 00:32:54
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 21:23:46 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Nigdy nie testowałem więcej niż jednego - jakiś test zaproponujesz?

    1. zestaw głośnomówiący (profil handsfree)
    2. dongiel muzyczny do line-in (A2DP)
    3. połączenie do zegarka Pebble (data)
    4. połaczenie do zegarka Pebble (low energy data)
    5. połaczenie do dongla OBDD2 (data)

    Wszystko działa bez zarzutu, rozdzielając odpowiednie funkcje na
    odpowiednie łącza. Jak to zobaczyłem, to mi kopara opadła. Czasem ma
    problem przy zestawianiu połączeń, bo niektóre urządzenia mają więcej niż
    jeden profil, trzeba było podpinać w innej kolejności

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z