  • 21. Data: 2009-05-26 12:48:53
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 14:42:49 +0200, Kefir wrote:
    > Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy
    > przedstawial sie i mowil pare slow o sobie. Jesli zas zaczyna od
    > "jestescie tacy i owacy i nie wyslilajcie sie by odpowiadac gdyz
    > dyskutowal nie bede" to, sorry, gdzie blad w potraktowaniu go tak jak
    > prosi? Nie rozumiem. Wytlumacz Szymonie Kozaku.

    Czyli traktujecie wszystkich z góry, ponieważ pare osób *bez*
    paru słow o sobie zaczeło was jebać?
    Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać,
    po tu się zacząłem wypowiadać żebyśmy się poznali.
    Wybaczcie za słownictwo.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 22. Data: 2009-05-26 12:49:57
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 12:36:37 +0000 (UTC)
    Szymon Kozak wrote:

    > Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
    > A na poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

    Nikt go nie skreślił, on skreślił sam siebie, bo dał się sprowokować
    a potem poszedł na całość. Agresja rodzi agresje.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 23. Data: 2009-05-26 12:52:05
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 14:49:57 +0200, Sqeeb wrote:

    > Nikt go nie skreślił, on skreślił sam siebie, bo dał się sprowokować a
    > potem poszedł na całość. Agresja rodzi agresje.
    Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
    odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 24. Data: 2009-05-26 12:52:17
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 12:48:53 +0000 (UTC)
    Szymon Kozak wrote:

    > Czyli traktujecie wszystkich z góry, ponieważ pare osób *bez*
    > paru słow o sobie zaczeło was jebać?

    Jak idziesz na impreze w nowe towarzystwo i widzisz, że się kurwią
    i ćpają po kątach to mówisz wszystkim co o nich myślisz? Ja bym
    wyszedł i sobie dupy nie zawracał.

    > Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać,
    > po tu się zacząłem wypowiadać żebyśmy się poznali.
    > Wybaczcie za słownictwo.

    I mi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 25. Data: 2009-05-26 12:54:13
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 14:52:17 +0200, Sqeeb wrote:

    > Jak idziesz na impreze w nowe towarzystwo i widzisz, że się kurwią i
    > ćpają po kątach to mówisz wszystkim co o nich myślisz? Ja bym wyszedł i
    > sobie dupy nie zawracał.

    Nie,
    najpierw siedze cicho,
    czekam....
    aż coś się zjebie
    i wtedy wyrażam swoją opinie.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 26. Data: 2009-05-26 12:54:32
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 12:52:05 +0000 (UTC)
    Szymon Kozak wrote:

    > Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
    > odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

    Dlaczego mówicie do mnie w liczbie mnogiej towarzyszu?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 27. Data: 2009-05-26 12:57:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > Podzielę się z Wami swoimi uwagami dotyczącymi twórczości Grzybola -

    Hmm, no cóż. Chcąc niechcąć wątek o mnie, muszę się odnieść:-) Napiszę tak:
    dyskusje z wieloma tu kolegami nie były może zbyt piekne jeśli chodzi o
    formę, wyraz artystyczny, nie było upiekszeń, kwiatów, melancholii, ale
    jeden cel został osiągnięty. Wielu kolegów na chwilę przynajmniej pochyliło
    się nad tekstem, nad swoim i innych zachowaniem, co ja również uczyniłem:-)
    Czytając ten wątek oraz wiele innych po tym jak zaczęła się cała "walka z
    Grzybolem" i ja i pewnie wielu z Was widzi, że posty są już bardziej
    wyważone, zmierzają bardziej w kierunku w jakim tak grupa została powaołana
    do życia - jak to trafnie Kuczu napisał - może wreszcie coś o motocyklach?
    :-) Dziekuję wszystkim za uwagę, kogo obraziłem to przepraszam, myślę, że
    wielu taki język stosuje na codzień i nie obraża się, gdyż jest to ich
    "język ojczysty". Ja oczywiście znikam stąd na zawsze jako Grzybol.
    Rozumiem, że jak się ktoś skończył to już w takiej czy innej społeczności
    funkcjonować się nie da:-) Wszystkim, moim wielbicielom mogę tylko napisąc,
    że może se bloga założę i tam będziemy się wzajemnie uwielbiać:-) Pozdrawiam
    2 Panie bo więcej tu nie poznałem: Easy i Mikę, myślę, że w innej sytuacji
    mogło by być zupełnie inaczej:-) Dodam tylko, że to wszystko co pisałem o
    motocyklach, fakultetach, moim wieku itd to prawda. To tak dla tych co
    myśleli, że jestem synek:-) Pozdrawiam wszystkich.

    Wasz ulubiony TROLL

    --
    Grzybol

  • 28. Data: 2009-05-26 13:03:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > TY... Wlasnie sobie przypomnialem ze te 6 czy 7 lat temu sie nie
    > przedstawilem.

    Czy masz zamiar przepoczwarzyc sie w czlowieka uprzejmego? Nie za pozno na
    to? ;)

    > Mam teraz czy dac sobie siana ?

    A jak bys wolal? Drugi pokos wlasnie idzie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2009-05-26 13:06:04
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 14:54:32 +0200, Sqeeb wrote:

    > Dlaczego mówicie do mnie w liczbie mnogiej towarzyszu?
    "..bo nas tu wielu jest...wielu" [1]

    [1] http://www.youtube.com/watch?v=4nAHrAPW954

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 30. Data: 2009-05-26 13:11:46
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Szymon Kozak wrote:

    > s/założeniem/przeniesieniem się do

    Wybacz, ale ja sie przenosil nigdzie nie bede, to tobie sie cos nie
    podoba. Zaloz sobie swoja grupe i sie przenies. Ta zalozylismy my, i
    bedziemy na niej kasztanic do usranej smierci.
    K.14.