  • 31. Data: 2009-05-26 13:13:06
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 15:11:46 +0200, kocyk wrote:
    > Wybacz, ale ja sie przenosil nigdzie nie bede, to tobie sie cos nie
    > podoba. Zaloz sobie swoja grupe i sie przenies. Ta zalozylismy my, i
    > bedziemy na niej kasztanic do usranej smierci. K.14.
    Zdrowe i dojrzałe podejście, szkoda tylko,że wybraliście sobie taka nazwe grupy.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 32. Data: 2009-05-26 13:19:53
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 13:06:04 +0000 (UTC)
    Szymon Kozak wrote:

    > "..bo nas tu wielu jest...wielu" [1]
    >
    > [1] http://www.youtube.com/watch?v=4nAHrAPW954

    ...i jak to się ma do reszty wątku? Pytam, bo nie wiem a nie lubie
    niejasności.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 33. Data: 2009-05-26 13:20:05
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Szymon Kozak" <k...@T...com> wrote in message

    > Zdrowe i dojrzałe podejście, szkoda tylko,że wybraliście sobie taka nazwe
    > grupy.

    Strasznie to upupilo Ciebie i Twoj zdrowy zapal do motocyklizmu
    internetowego? Przykrosc.Mi ksywke zabrali na jednym takim forum
    uzyszkodnikow motocykli. Tez trauma, mowie Ci. Pomilczmy razem. Tak z
    minutke.
    [DENSO']

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2009-05-26 13:22:18
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 15:20:05 +0200, Kefir wrote:
> [...]
    > internetowego? Przykrosc.Mi ksywke zabrali na jednym takim forum
    > uzyszkodnikow motocykli. Tez trauma, mowie Ci. Pomilczmy razem. Tak z
    Nie bierz wszystkiego tak do siebie, tylko sobie rozmawiamy :)

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 35. Data: 2009-05-26 13:22:46
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Kefir wrote:

    > Strasznie to upupilo

    Ferdydurke?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 36. Data: 2009-05-26 13:23:44
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 15:19:53 +0200, Sqeeb wrote:

    > ...i jak to się ma do reszty wątku? Pytam, bo nie wiem a nie lubie
    > niejasności.
    Nijak, w końcu dłuższa chwile nie rozmawiamy o sprawie dla której
    ten wątek został stworzony.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 37. Data: 2009-05-26 13:24:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Szymon Kozak wrote:
    > Zdrowe i dojrzałe podejście, szkoda tylko,że wybraliście sobie taka nazwe grupy.

    Czemu szkoda? Nam sie podoba. Mowi o tym, co nas polaczylo.
    K.14.

  • 38. Data: 2009-05-26 13:26:26
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Szymon Kozak pisze:

    > Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
    > odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

    Przepraszam ze sie wtrace, chcialby bardzo sie dowiedziec gdzie
    przebiega linia podzialu my-oni, bo za cholere nie wiem do jakiej grupy
    sie zapisac a co gorsza nie mam zielonego pojecia do ktorej grupy wpisac
    poszczegolnych ludzi tu wypowiadajacych sie.

    no i kto i gdzie legitymacje wydaje?

    ps: do tej pory wydawalo mi sie ze kazdy kto tu sie wypowiada to "my"
    (grzybol tez) ale teraz zaczynam powaznie sie nad tym zastanawiac.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 39. Data: 2009-05-26 13:27:24
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 14:57:06 +0200
    Grzybol wrote:

> [...]
    > "język ojczysty". Ja oczywi?cie znikam st?d na zawsze jako Grzybol.
    > Rozumiem, że jak się kto? skończył to już w takiej czy innej społeczno?ci
    > funkcjonować się nie da:-) Wszystkim, moim wielbicielom mogę tylko napis?c,
    > że może se bloga założę i tam będziemy się wzajemnie uwielbiać:-) Pozdrawiam
    > 2 Panie bo więcej tu nie poznałem: Easy i Mikę, my?lę, że w innej sytuacji
    > mogło by być zupełnie inaczej:-) Dodam tylko, że to wszystko co pisałem o
    > motocyklach, fakultetach, moim wieku itd to prawda. To tak dla tych co
    > my?leli, że jestem synek:-) Pozdrawiam wszystkich.

    Ty weź, zaczynasz pisać jak człowiek.

    Jeszcze jakbyś nie nerwowo podchodził do tego co kto na Twój temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 40. Data: 2009-05-26 13:28:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    y...
    Kefir wrote:

    > Strasznie to upupilo

    Ferdydurke?

    S.P Gombrowicz nie byl jedynym slowotworca ;)