    From: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Date: Wed, 27 May 2009 10:51:48 +0200

    Użytkownik Piotr May napisał:

    > Przepraszam ze sie wtrace, chcialby bardzo sie dowiedziec gdzie
    > przebiega linia podzialu my-oni, bo za cholere nie wiem do jakiej grupy
    > sie zapisac a co gorsza nie mam zielonego pojecia do ktorej grupy wpisac
    > poszczegolnych ludzi tu wypowiadajacych sie.

    To bardzo ale to bardzo proste, wręcz elementarne. Jeśli w jakimś wątku
    odpowiedziałeś grzybolowi negatywnie to jesteś "oni". Jeśli gdzieś
    stanąłeś po jego stronie to jesteś "my". Jeśli zrobiłeś jedno i drugie
    albo co gorsza totalnie go olałeś to miej pretensje sam do siebie że nie
    możesz się określić.