-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal
-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Date: Thu, 3 Sep 2020 18:25:46 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 28
Message-ID: <rir5ea$453$1@dont-email.me>
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net> <1pdukwzciaz40$.dlg@myjk.org>
<rir0ir$9hf$1$horizn@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 3 Sep 2020 16:25:46 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="62e89e4a81540c65fd80e140f5b53e49"; logging-data="4259";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18NkgPH4Lp/f6nd+g9X7hfn"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
Cancel-Lock: sha1:XSbTW8loseIX9EYSsKb86dMYBOE=
In-Reply-To: <rir0ir$9hf$1$horizn@news.chmurka.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684171
[ ukryj nagłówki ](...)
> Najwidoczniej z testowanych w w/w klipie da sie Tesle bo ma taki tryb,
> cala reszta grozi uszkodzeniem silnika.
nie wiem skąd sie urwałeś, ale Myjk należy do wąskiej grupy osób która
ma pojazd ekektryczny, beterie słoneczne i wiele spraw w dupie. ma w
dupie zdanie innych i czasami też, a czasami nie wynik obiliczeń
kalkulatora. Więc jak chce pisze fajne ciekawe rzeczy (coraz rzadziej) a
jak nie, to wygląda to tak, że cały świat musi się dostosować, kupić
samochody ekektryczne i ładować je ze słońca. Więc od niego raczej się
nic nie dowiesz chyba że jakieś święto w rodzinie będzie.
Wracając do tematu. Sam się zastanów, skąd samochód elektryczny wie, że
jedzie z górki albo jest holowany? jasne że może mieć przechyłomierz,
ale po kija? skoro jest zdolny aby odzyskać energię przy hamowaniu
podczas zjazdu z górki, to jest zdolny do tego samego podczas holowania.
Tyle że producent może sobie nie życzyć takich numerów, szczególnie gdy
większość aut sprzedaje w kraju, w którym trzeba ostrzegać że gorąca
kawa parzy. Więc producent może odzysk energii, lub jazdę przy minimum
zużycia przy holowaniu zablokować lub skutecznie utrudnić, dodatkowo
dodając stosowne ostrzeżenie w instrukcji.
Na ten moment, poruszane tu pojazdy elektryczne to ekskluzywne zabawki.
Tak więc nie oczekuj że są jakieś normy dotyczące tych pojazdów ponad to
czemu podlegają spalinowe auta. trwałość ogniw, utyzlizacja, zakup
nowych, naprawa, uprawnienia... wolna amerykanka. jak zwykle prawo nie
nadąża.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.20 18:25 Cavallino
- 03.09.20 18:26 Myjk
- 03.09.20 18:30 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:31 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:56 Myjk
- 03.09.20 21:01 K
- 03.09.20 21:22 K
- 03.09.20 21:38 J.F.
- 04.09.20 07:30 Przemek Jedrzejczak
- 04.09.20 07:49 J.F.
- 04.09.20 08:25 Mirek Ptak
- 04.09.20 09:41 Przemek Jedrzejczak
- 04.09.20 09:45 RoMan Mandziejewicz
- 04.09.20 10:13 K
- 04.09.20 10:21 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)