-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<6171151161$20200903124351@squadack.com> <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Date: Thu, 3 Sep 2020 16:30:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 29
Message-ID: <5f50fdfd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.149.120
X-Trace: 1599143421 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 83.30.149.120:52002
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2091
X-Received-Body-CRC: 1188641079
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684152
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:riqmmf$gj6$...@d...me...
>> drodze masz falownik.
>no jako nieinteresujacy sie zbytnio to jestem w szoku.
>a nie jest tak - no jest przeca - ze falownik traci czesc energii
>podczas pracy?
>i wogole dlaczego tak?
>moze jak wkladali lekko przerabiane silniki z innych zastosowan to
>prad zmienny poczatkowo.
>ale obecnie nie da sie zaprojektowac silnika elektrycznego na to co
>bezposrednio idzie z baterii?
>ktos to rozwinie?
Bo tak naprawde nie ma silnikow na prąd stały.
Cos tam musi przełączac przeplyw pradu - albo komutator tradycyjny,
albo elektroniczny, zwany falownikiem.
Elektroniczny lepszy, bo tradycyjny ma swoje wady i kiepskie
mozliwosci regulacyjne.
>gdzie tu fizyka nie pozwala?
Czy tak calkiem nie pozwala ... musialbym sie zastanowic.
Moze i by sie cos znalazlo, ale wymagajace nierzeczywistych rozwiazan,
typu np lewitujacy magnes, bo nie ma go jak zamocowac ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.20 16:39 ToMasz
- 03.09.20 17:02 K
- 03.09.20 17:05 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 17:28 robot
- 03.09.20 17:37 robot
- 03.09.20 17:44 robot
- 03.09.20 18:00 ToMasz
- 03.09.20 18:14 K
- 03.09.20 18:25 ToMasz
- 03.09.20 18:25 Cavallino
- 03.09.20 18:26 Myjk
- 03.09.20 18:30 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:31 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:56 Myjk
- 03.09.20 21:01 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=