  • 1. Data: 2010-01-13 11:49:45
    Temat: Caddy 01 - zamarzajace klamki, zamki
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mam problem - co ranek musze wchodzic przez pake do samochodu :)

    Objaw jest taki, ze zarowno od srodka, jak i z zewnatrz kalmki jakby nie
    mialy w ogole oporu zamka. Ale zeby bylo smieszniej, odpale fure,
    przejade x km, auto sie troszke nagrzeje i scenariusz jest taki:

    Klamka od srodka nie otwiera, ale po jej "otworzeniu" zaczyna dzialac
    klamka zewnetrzna ;)

    WTF i czy da sie jakos to obejsc.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 2. Data: 2010-01-13 13:48:55
    Temat: Re: Caddy 01 - zamarzajace klamki, zamki
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:
> [...]
    > przejade x km, auto sie troszke nagrzeje i scenariusz jest taki:
    >
    > Klamka od srodka nie otwiera, ale po jej "otworzeniu" zaczyna dzialac

    W polo 6N1 było to samo, a konstrukcyjnie caddy 1 i polo 6n1 to te same
    samochody.
    Ja pryskałem obficie jakimś WD40 zamek przez kluczyk i to wszystko co
    widać na zewnątrz po otwarciu drzwi, na jakiś czas pomagało, ale i tak
    zawsze zamarzał jak w dzień było wilgotno, a w nocy mróz ;)

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-01-13 14:43:17
    Od: jozek <s...@g...com>

    On 13 Sty, 11:49, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > przejade x km, auto sie troszke nagrzeje i scenariusz jest taki:
    >
    > Klamka od srodka nie otwiera, ale po jej "otworzeniu" zaczyna dzialac

    to wada konstrukcyjna rygli drzwi, mialem to samo, zrobilem
    dokladnietocotu opisano http://kwasik.friko.pl/#100 i od 2 tyg. z
    drzwiami nie ma problemu...
    pozdrawiam
    jozek

  • 4. Data: 2010-01-13 20:39:48
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "jozek" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > to wada konstrukcyjna rygli drzwi, mialem to samo, zrobilem
    > dokladnietocotu opisano http://kwasik.friko.pl/#100 i od 2 tyg. z
    > drzwiami nie ma problemu...

    Z tym zasmarowywaniem całego zamka to jest zły pomysł.
    Zrobiłem kiedyś dokładnie tak samo tzn. zasmarowałem cały mechanizm towotem.
    Zamek pracował cacy przez pierwszy sezon zimowy. Niestety jak się okazało w
    okresie deszczów na wiosnę i jesienią ten smar zbierał kropelki wody. Po
    prostu mechanizm pracując powodował, że w smarze zaczęły być więzione
    kropelki wody. Kiedy przyszła kolejna zima nie byłem w stanie sobie poradzić
    z tymi zamkami. Tym razem było o wiele gorzej niż przed zasmarowaniem
    mechanizmu. Wystarczył niewielki spadek temperatury i musiałem za każdym
    razem walczyć z zamkami przy pomocy czajników z gorącą wodą oraz palniczków
    gazowych, którymi musiałem porządnie rozgrzać drzwi, żeby mechanizm puścił.
    Rozebrałem mechaniz i wymyłem go ze zmaru, a następnie prysnąłem WD-40.
    Później przedmuchałem sprężonym powietrzem powodując, że na powierzchniach
    mechanizmu pozostałatylko bardzo cienki film bez smaru.
    Od tego czasu mija już 4 sezon zimowy i nawet przy -15 stC nie ma z nimi
    problemów.

  • 5. Data: 2010-01-13 21:17:57
    Od: Matheew <m...@i...pl>

> [...]
    > przejade x km, auto sie troszke nagrzeje i scenariusz jest taki:
    >
    > Klamka od srodka nie otwiera, ale po jej "otworzeniu" zaczyna dzialac

    ten typ tak ma
    ja w swoim caddym mialem to samo, teraz dwóch kumpli się męczy w
    polówkach 2001

  • 6. Data: 2010-01-13 22:20:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ""Mikołaj Jopczyński, Tychy Online""
    <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > x km, auto sie troszke nagrzeje i scenariusz jest taki:
    >
    > Klamka od srodka nie otwiera, ale po jej "otworzeniu" zaczyna dzialac

    U nas w firmie jest Inca, od 10 lat ten typ tak ma kazdej zimy ;P

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-01-13 22:28:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010 11:49:45 +0100, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:

    >WTF i czy da sie jakos to obejsc.

    "WV - wiesz co masz" ;-))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

    http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid
    =18273

  • 8. Data: 2010-01-14 08:09:37
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    jozek pisze:

    > to wada konstrukcyjna rygli drzwi, mialem to samo, zrobilem
> [...]

    tak sie zastanawiam ..... skoro zamarza jakas tam "dzwigienka" w zamku,
    to moze by zrobic tak, co by kupic centralny z otwieraniem bagaznika i w
    prawych drzwiach zalozyc 2 silowniki - jeden (ten podlaczony pod drzwi)
    normalnie otwiera "dzyndzelek", a 2 podpiety pod bagaznik jakas tam
    dzwigienke porusza ?

    Co Wy na to ?