-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Caddy 01 - zamarzajace klamki, zamki
Date: Wed, 13 Jan 2010 20:39:48 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <hil7j3$nnv$1@inews.gazeta.pl>
References: <hik8g9$m5n$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: dyt137.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1263411619 24319 83.22.131.137 (13 Jan 2010 19:40:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 19:40:19 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: jacek_plumpi
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2246824
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "jozek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:cdf655f4-43cd-43e1-8d52-
> to wada konstrukcyjna rygli drzwi, mialem to samo, zrobilem
> dokladnietocotu opisano http://kwasik.friko.pl/#100 i od 2 tyg. z
> drzwiami nie ma problemu...
Z tym zasmarowywaniem całego zamka to jest zły pomysł.
Zrobiłem kiedyś dokładnie tak samo tzn. zasmarowałem cały mechanizm towotem.
Zamek pracował cacy przez pierwszy sezon zimowy. Niestety jak się okazało w
okresie deszczów na wiosnę i jesienią ten smar zbierał kropelki wody. Po
prostu mechanizm pracując powodował, że w smarze zaczęły być więzione
kropelki wody. Kiedy przyszła kolejna zima nie byłem w stanie sobie poradzić
z tymi zamkami. Tym razem było o wiele gorzej niż przed zasmarowaniem
mechanizmu. Wystarczył niewielki spadek temperatury i musiałem za każdym
razem walczyć z zamkami przy pomocy czajników z gorącą wodą oraz palniczków
gazowych, którymi musiałem porządnie rozgrzać drzwi, żeby mechanizm puścił.
Rozebrałem mechaniz i wymyłem go ze zmaru, a następnie prysnąłem WD-40.
Później przedmuchałem sprężonym powietrzem powodując, że na powierzchniach
mechanizmu pozostałatylko bardzo cienki film bez smaru.
Od tego czasu mija już 4 sezon zimowy i nawet przy -15 stC nie ma z nimi
problemów.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.10 21:17 Matheew
- 13.01.10 22:20 Adam Szewczak
- 13.01.10 22:28 jerzu
- 14.01.10 08:09 Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=