  • Data: 2012-07-04 17:00:08
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie?? drog?wce?
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 15:12, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że jak zaczniesz tupać nóżkami i wyzywać to nagle rzeczywistość się
    > zmieni? :)
    > Zauważ, że w tym wątku wypowiedziało się już kilkanaście osób i wszyscy
    > jednoznacznie twierdzą, że wina leży po Twojej stronie.
    > Przemyśl to sobie, wyciągnij wnioski i przestań winić cały świat za swoje
    > błędy.

    Kilkunastu krzykaczy trolujących w każdym wątku na p.m.s. Jak pytałem o
    możliwe przyczyny wyższego spalania w i30 to zajęli się tym, że i30
    powinno palić 6l i żadne na chwile nawet nie zastanowił się i nie
    spróbował doradzić gdzie szukać, choć w innych wątkach kreują się na
    znawców techniki motoryzacyjnej. Ci sami także nie mogą się zdecydować
    czy jednak jestem kapelusznikiem, czy piratem i chamem drogowym (nie
    podjęli jeszcze decyzji, co bardziej poprawi im samopoczucie). Zresztą w
    tym konkretnym przypadku policja także jest innego zdania niż ta banda
    frustratów i dostrzegają wjazd na czerwonym (choć może to wynika z tego,
    że oni znają to skrzyżowanie i wiedzą jak tam jest zorganizowany ruch -
    tak byłem z filmem w KMP). Powyższe dowodzi, że towarzystwo wzajemnej
    adoracji ma zarówno mizerne pojęcie o technice motoryzacyjnej, jak i
    przepisach. Ich aktywność tu ma na celu leczenie własnych frustracji i z
    dzieleniem sie wiedzą za wiele wspólnego nie ma. Szkoda tylko, że
    zakrzyczeli tych pozostałych i "przywłaszczyli" sobie tym samym niejako
    p.m.s na własność. Z chęcią bym jeszcze zobaczył na jakimś torze co
    potrafią w kwestii techniki prowadzenia samochodu i obawiam się, że i tu
    wyniki byłyby mizerne. :)

    ps. ustaw poprawnie swojego OE. Dziękuję.