  • Data: 2012-07-04 20:16:08
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie?? drog?wce?
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 15:45, tor pisze:

    > Ty to lepiej nie przyjeżdżaj do np. krakowa. Tu takie sytuacje są na
    > porządku dziennym, nie mówiąc o dużo bardziej niebezpiecznych.

    To co tam robi drogówka? Nic tylko ustawić się na skrzyżowaniu np. busem
    z kamerami i 300m dalej wlepiać mandaty (i tu bym ich popierał w całej
    rozciągłości).

    Pomimo, że do wielu przepisów ruchu drogowego mam ambiwalentny, czy
    wręcz olewający stosunek (np. ograniczenie do 40km/h na łuku drogi w
    środku lasu, który da się pokonać spokojnie przy 100km/h i nie ma na tym
    łuku, ani bezpośrednio w jego towarzyskie drogi podporządkowanej...
    Są jednak przepisy, które uznaję za świętość i należy do nich czerwony i
    pomarańczowy sygnał ze sygnalizacji, które nie tyle nie uprawniają, co
    wprost zakazują wjazdu na skrzyżowanie. Ok, może jestem - po tym jak
    wjeżdżając na zielonym rozwaliłem auto - trochę przewrażliwiony, ale mam
    chyba prawo do własnego zdania i od dziś każdy, kto w zasięgu mojego DVR
    wjedzie na czerwonym będzie na YT z podaniem numerów rejestracyjnych.