  • Data: 2009-11-15 11:43:35
    Temat: Re: CSS - dziwny problem z tłem (cd.)
    Od: Wywrota <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 11:21, "Marek" <m...@s...interia.pl> wrote:
    > Czytam swój własny post i widzę, że nieprecyzyjnie wyraziłem się. Koryguję
    > więc. Chciałbym aby obrazek tła rysował się w dolnym lewym rogu okna
    > przeglądarki gdy strona WWW mieści się w tym oknie. Gdy strona jest wyższa,
    > to tło powinno występować na spodzie tej strony. Obrazek tła jest w DIVie
    > gdyż w BODY rysuję również jakiś inny element tła (góra strony, opcja
    > repeat-x).
    >
    > Chciałem osiągnąć ten efekt stosując min-height: 100%. Niestety HTML
    > (IE8/FF) nie reaguje na to tak jakbym oczekiwał.

    A ja spróbowałem dać zamiast
    #background dać html

    przypisałem te wszystkie style do <html> czasem się tak robi...
    i powstało:

    html {
    background-image: url(../pictures/siteBackground.png);
    background-position: left bottom;
    background-repeat: no-repeat;
    min-height: 100%;
    width: 100%;
    }

    W Firefox 3.5.5 i Internet explorer 8.0 działa w innych nie
    testowałem, może to także chory pomysł ale działa ;)