  • Data: 2009-11-15 22:46:19
    Temat: Re: CSS - dziwny problem z tłem (cd.)
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odwróciłeś przypisanie - bardzo sprytne :-)
    Jest tylko mały problem. Jeśli okno jest na tyle małe, że oba tła najdą na
    siebie to to z lewego dolnego rogu wejdzie pod górne. Tymczasem ma to być
    niestety odwrotnie.

    Czy mogę Ci wysłać na email adres strony? Nie chcę go publikować. Sądzę, ze
    ułatwi nam to sprawę.