  • Data: 2009-11-16 19:46:15
    Temat: Re: CSS - dziwny problem z tłem (cd.)
    Od: Wywrota <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 23:44, "Marek" <m...@s...interia.pl> wrote:
    > Odwróciłeś przypisanie - bardzo sprytne :-)
    > Jest tylko mały problem. Jeśli okno jest na tyle małe, że oba tła najdą na
    > siebie to to z lewego dolnego rogu wejdzie pod górne. Tymczasem ma to być
    > niestety odwrotnie.

    Wszystko rozbija się o "position:fixed; bottom:0px; left:0px; height:
    100%; width: 100%;" <- chyba tego nie muszę tłumaczyć
    Właśnie takie właściwości (chyba takie xD) ma body. Sprawdziłem kod w
    Firefox 3.5.5 i IE 8.0 i zamierzony efekt działa ;)
    Podaj jednak link do strony chciałbym zobaczyć jak to dokładnie
    funkcjonuje (pisz na maila)

    Chyba z 5 razy kasowałem wpisy bo źle napisałem ;) raz za dużo kodu
    znowu wpadł mi lepszy pomysł... ech tam masz gotowca ;)

    CSS:

    html {
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    height: 100%;
    background-image: url(../pictures/siteBackground2.png);
    background-repeat: repeat-x;
    }

    body {
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    height: 100%;
    }

    #background {
    background-image: url(../pictures/siteBackground.png);
    background-repeat: no-repeat;
    background-position: left bottom;
    position:fixed;
    bottom:0px;
    left:0px;
    height: 100%;
    width: 100%;
    }

    HTML (nie zmienia się - jest taki sam jak na starcie)

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
    <head>
    </head>