  • 81. Data: 2012-05-18 21:14:40
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4fb69f14$0$1215$6...@n...neostrada
    .pl...

    a.pl...

    > Niby dla powodów które wyłuściłem w wyciętym przez Ciebie cytacie.

    Słabe.

    > Trudno żeby nie miała parkingu, skoro jest na zadupiu.

    Jak widać nie na zadupiu też tak się nie da.

    > Inna kategoria.

    Inna, bo przeżyli naście lat i się rozwijają.

  • 82. Data: 2012-05-18 21:56:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 May 2012 19:17:51 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    wystukał:

    a w jaki to sposób?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2012-05-18 22:16:22
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 12:20:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center.
    > Pies z kulawą nogą tam nie chodził, nawet jak było nowe.
    > Bo nie było gdzie stanąć.

    W Zlotych Tarasach w Warszawie tez pustki...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 84. Data: 2012-05-18 23:11:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > W Zlotych Tarasach w Warszawie tez pustki...

    A tam też można tylko sobie pomarzyć o postoju?
    BTW - to nie to koło dworca?
    No bo jak tak, to raczej pustek tam ostatnio nie widziałem.

  • 85. Data: 2012-05-18 23:59:25
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 23:11:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A tam też można tylko sobie pomarzyć o postoju?

    Owszem. Brak parkingu.

    > BTW - to nie to koło dworca?
    > No bo jak tak, to raczej pustek tam ostatnio nie widziałem.

    Ano wlasnie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 86. Data: 2012-05-19 01:07:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 May 2012, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał

    > Uzasadnij.

    Ale wyciałes dosć istotny kawałek: "chyba, że płacisz podatek".

    Celem objasnienia: tylko i wyłacznie użytkowanie zbiorkomu
    uprawnia do doliczenia wydatków na dojazd do pracy do kosztów
    uzyskania, i to pod warunkiem że przekracza ryczałt o którym
    niżej.
    Każda inna forma jest sprawa pracownika, ma ryczałtowe koszty
    uzyskania w których ma się "zmiescic" i tyle.
    Użytkowanie czyjegos samochodu stanowi zas "nieodpłatne swiadczenie",
    od którego należy się podatek.
    No i danie do takiego użytkowania nie uprawnia do zaliczenia
    w koszty dajacego (bo nie służy uzyskiwaniu przychodu).
    Sytuacji nie pograża ostatecznie podatek VAT tylko dlatego,
    że już wczesniej (przy zakupie) nie było wolno odliczyć
    VAT od paliwa do "osobówki", więc nie ma potrzeby doliczania.
    Ale od "gołego użyczenia samochodu" (bez paliwa) już się należy...

    pzdr, Gotfryd

  • 87. Data: 2012-05-19 01:14:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 May 2012, AZ wrote:

    > No to niech piesi też płacą za budowanie przejść dla nich, dlaczego z
    > podatków płaconych przeze mnie w paliwie piesi mają budowane przejscia?

    Dlatego, że droga zajmuje miejsce, po którym bez tej drogi
    piesi by sobie dali rady, a kierujacy pojazdami jakby mniej.

    Zabierz drogę, kasujac zakaz łażenia po jezdni, to Ci się wyjasni
    w czym problem - problemem jest "zawłaszczenie" miejsca pod ruch
    pojazdów.
    To nie piesi powoduja, że nie da się przejsc, "wolny plac"
    nie powoduje również, że nie da się po nim przejechać (a z
    p. widzenia pieszych, "wolny dla wszystkich" plac mógłby
    sobie być, większosc drogi jedni i drudzy poruszaliby się 5 kmph).
    Zabranie "wolnego placu" po to, żeby piesi nie byli równoprawni
    z pojazdami, jest tylko w drobnej czesci rekompensowane przez
    przejscia.

    pzdr, Gotfryd

  • 88. Data: 2012-05-19 01:17:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 May 2012, WW wrote:

    > Tu mamy inna sytuacje.
    > Prywatna firma, tzn UEFA, poprosiła o zjecie dla swoich potrzeb części drogi
    > na określony czas.
    > Każda inna firma, za czasowe zajęcie cześć jezdni musi zapłacić

    s/każda inna firma/każdy inny/

    Za zajęcie trawnika przy okazji budowy wjazdu (z wymogu wydziału
    infrastruktury, nie włascicieli budynku) trzeba było zapłacić
    bodaj 1zł/m^2/dobę (albo połowę z tego, a 1 zł za chodnik, już
    nie pamiętam).

    > Wszak premier zapewniał, że w Polsce prawo jest takie same dla wszystkich.
    > :-P

    Ale może tylko zapewnienie premiera było... bezprawne :>

    pzdr, Gotfryd

  • 89. Data: 2012-05-19 09:00:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Owszem. Brak parkingu.

    Podróżujący parkingami nie bardzo parkingów potrzebują, a to centrum wygląda
    że głównie dla nich jest zrobione.

  • 90. Data: 2012-05-19 09:01:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1205190100180.2860@quad..
    .

    > Ale wyciałes dosć istotny kawałek: "chyba, że płacisz podatek".

    Nie był istotny - słowo klucz "do pracy".
    Taka sama jazda służbowa jak każda inna, zwłaszcza jeśli się sensownie umowę
    skonstruuje.