  • 21. Data: 2012-05-18 00:18:26
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 17.05.2012 Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> napisał/a:

    > Powitanko,

    > Jak mieszkalem na Ursynowie, to 1 raz probowalem dojechac do roboty
    > autobusem. Ghandi->Wlodarzewska, dojechalem... duzo starszy;-)
    > Wtedy akurat wyjatkowo nie musialem niczego przewozic.
    > Ba, nawet dojazd Ursynow->Galeria Mokotow jest/byl upierdliwy, a to pare
    > km zaledwie.

    Wszystko zależy od trasy. Ja właśnie zmieniłem pracę i z samochodu
    przesiadłem się do tramwaju: szybciej, jeżdżę mało zatłoczoną linią,
    no i finansowo wychodzi kilka-kilkanaście razy taniej.

    > Po prostu autobusy sa niewydolne.

    Jak policzysz, że daną drogą trzeba przewieźć w godzinach szczytu
    jakąś tam ilość osób to samochody niestety odpadają w przedbiegach.

    > Buspasy to juz szczegolne
    > kurewstwo, calodobowe to juz wylacznie przejaw zlosliwosci.

    Z moich obserwacji wynika, że powinny być dwu-trzygodzinne.

    > Czy kierowcy
    > samochodow to jakas nizsza rasa ludzka? Dla przyjemnosci raczej nikt
    > samochodem nie jezdzi. Przyjemnosc to moze byc jechanie kabrioletem z
    > blondyneczka i innymi ladnymi widokami, ale na Boga nie jechanie w
    > Warszawie co rusz stajac bezradnie wobec jakiegos wynalazku Galasa.
    > Ludzie jezdza, bo musza. Pracuja, spiesza sie do pracy, zeby zarobic na
    > tego pieprzonego Galasa, HGW i cos kolo 7000 tys innych urzedasow Ratusza.

    Trochę się rozpędziłeś z ilością urzędników :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2012-05-18 02:06:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Trochę się rozpędziłeś z ilością urzędników :)

    Nie przesadzilem, tylko niedokladnie podalem. Jest ich 7600.
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/566688,znow_wi
    ecej_urzednikow_rosna_pensje_oraz_zatrudnienie_w_urz
    edach_gmin_i_miast.html
    Jeszcze dokladniej, to nie urzednikow, a etatow, ale czy to cos zmienia?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2012-05-18 06:23:45
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-17 21:05, 'Tom N' wrote:

    > Rozwiń proszę temat przestępstwa.

    Użytek prywatny liczy się jako dochod i powinien być od niego
    odprowadzony podatek.

    Shrek.

  • 24. Data: 2012-05-18 06:25:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-17 22:08, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Jak mieszkalem na Ursynowie, to 1 raz probowalem dojechac do roboty
    > autobusem. Ghandi->Wlodarzewska, dojechalem... duzo starszy;-)

    No ale jeżdzą;)

    > Czy kierowcy
    > samochodow to jakas nizsza rasa ludzka?

    A niby czemu tak twierdzisz?
    Shrek.

  • 25. Data: 2012-05-18 07:39:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-18 02:06, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    edach_gmin_i_miast.html

    > Jeszcze dokladniej, to nie urzednikow, a etatow, ale czy to cos zmienia?

    7000 tys. to 7 milionów. Jakieś 3 razy więcej niż mieszkańców Warszawy :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 26. Data: 2012-05-18 07:48:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Jak sobie liczysz jedno skrzyżowanie to niewykluczone i prawdopodobne.

    Właśnie liczę wiele skrzyżowań.
    Wolę postać nawet 3 minuty na jednym skrzyżowaniu, jeśli potem dam radę
    przejechać przez 10 skrzyżowań bez zatrzymania, niż stać po 30 sekund na
    każdym, a tak działa kretyńska sygnalizacja nastawiona wyłącznie na
    przepustowość.
    Najlepiej w Poznaniu jedzie się tam, gdzie światła pamiętają późny PRL i
    nikt nie zdążył ich poprzestawiać w tryb inteligentny.
    I dokładnie tak samo działa to w Berlinie - ruszając z centrum miasta,
    dojeżdżasz z zieloną falą na jego rogatki.

  • 27. Data: 2012-05-18 07:48:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 18:38, maruda pisze:

    > A nie prościej zlikwidować buspasy, ograniczenia prędkości, viatole,
    > koguty i BOR?
    > A jaka oszczędność!

    Będę radykalny: zlikwidować drogi!

    Przecież wiadomo, że wypadki drogowe są na drogach... Zaraz będzie
    bezpieczniej!

  • 28. Data: 2012-05-18 07:49:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pieniądze z podatku drogowego nie idą na inwestycje w drogi w miastach.

    Na niektóre idą, a akurat w Warszawie, gdzie nie ma obwodnic, wiele ulic to
    zapewne przebiegi dróg wojewódzkich i krajowych.

  • 29. Data: 2012-05-18 07:50:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 17:11, Czeslawek pisze:

    > Czy ktoś z Was słyszał kiedyś o próbie zaskarżenia rozwiązania buspasów
    > do Rzecznika Praw Obywatelskich czy Trybunału Konstytucyjnego?
    >
    > Czy poparlibyście zaskarżenie rozwiązania buspasów??

    Albo trollujesz, albo jesteś kompletnym idiotą.

    Twoja wypowiedź w kwestii prędkości ciężarówek pogłębia to odczucie.

  • 30. Data: 2012-05-18 07:50:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Chyba, że służbowym. Ale to przestępstwo skarbowe;)

    Dojazd służbowym samochodem do pracy to przestępstwo skarbowe?