-
11. Data: 2012-05-17 18:53:41
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: m <m...@g...com>
W dniu 17.05.2012 18:38, maruda pisze:
> W dniu 2012-05-17 17:19, masti pisze:
>> Dnia pięknego Thu, 17 May 2012 17:11:56 +0200 osobnik zwany Czeslawek
>> wystukał:
>>
>>> Witam,
>>>
>>> Nie wiem czy ktoś kiedyś podnosił temat buspasów i równoprawnego
>>> traktowania obywateli.
>>
>> w ramach równego traktowania należy podnieś dopuszczalną prędkość
>> ciężarówek do poziomu osobowych, wprowadzić winiety dla osobówek +
>> Viatolle, pozwolić każdemu na instalację kogutów i możliwość jazdy w
>> eskorcie BOR
>>
>
> A nie prościej zlikwidować buspasy, ograniczenia prędkości, viatole,
> koguty i BOR?
> A jaka oszczędność!
Ba, zlikwidujmy drogi. To dopiero będzie oszczędność.
p. m.
-
12. Data: 2012-05-17 18:59:26
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Thu, 17 May 2012 15:19:33 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
>wprowadzić winiety dla osobówek
Winiet już nie ma. Od 1 lipca 2011.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
13. Data: 2012-05-17 19:00:35
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2012-05-17 18:24, Użytkownik Michał Pysz napisał:
>> Jak dobrze pamiętam to zawsze się mówiło, że pieniądze z podatku
>> drogowego idą na budowę i eksploatację dróg.
>
> Pieniądze z podatku drogowego nie idą na inwestycje w drogi w miastach.
> Więc cały Twój problem nie istnieje.
Dodał bym jeszcze że na drogi za miastami idą w znikomym procencie.
Pamięta ktoś jeszcze jaka partia i kiedy obiecywała przed
wyborami że doprowadzą aby przynajmniej 50% przychodu z
podatku drogowego szło na drogi ?
Pozdrawiam
-
14. Data: 2012-05-17 19:59:30
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail ...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>> w ramach równego traktowania należy podnieś dopuszczalną prędkość
>> ciężarówek do poziomu osobowych,
>
> Popieram.
[...]
O takich sytuacjach mówi się, że nawet jakby ironia staneła za tobą i
kopnęła cię w tyłek to i tak byś się nie zorientował...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock
-
15. Data: 2012-05-17 20:10:20
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Powitanko,
> Wiec dodatkowo autobus ma tą zaletę, że nie
> trzeba go na osiem godzin parkować przed pracą.
Ale nie jedzie tam gdzie trzeba i wtedy jak trzeba. Do tego jest drozszy
niz przejazd samochodem, znacznie wolniejszy, niewygodny, duszny i
trudno przewiesc cos wiekszego.
W miescie takim jak nasze jako taki sens ma wylacznie metro - dosyc
czesto jezdzi, zabiera tylu ludzi, co kilka autobusow i zwykle nie stoi
na swiatlach. Tyle, ze tych linii powinno byc kilka, a nie 1. No ale
jesli z okazji budowy 2 linii zamyka sie most, ktorym to metro jezdzic
nie bedzie, to przy budowie 5 linii zamkneliby chyba przejscia graniczne.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com
-
16. Data: 2012-05-17 21:01:51
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: Shrek <u...@d...invalid>
On 2012-05-17 20:10, Pawel "O'Pajak" wrote:
> Powitanko,
>
>> Wiec dodatkowo autobus ma tą zaletę, że nie
>> trzeba go na osiem godzin parkować przed pracą.
>
> Ale nie jedzie tam gdzie trzeba i wtedy jak trzeba.
Bez przesady. Pod drzwi nie, ale w DC jednak daje radę.
> Do tego jest drozszy
> niz przejazd samochodem,
Chyba, że służbowym. Ale to przestępstwo skarbowe;)
> znacznie wolniejszy, niewygodny, duszny i
> trudno przewiesc cos wiekszego.
Tu masz rację.
> W miescie takim jak nasze jako taki sens ma wylacznie metro - dosyc
> czesto jezdzi, zabiera tylu ludzi, co kilka autobusow i zwykle nie stoi
> na swiatlach.
Tu też masz częściowo rację, ale tylko częściowo, bo równie dobrze
mógłbyś powiedzieć, że rację bytu mają tylko teleporty;)
Ale to jakby nie w temacie, czemu KM ma być uprzywilejowana. BTW, sam
jeżdzę samochodem (lub rowerem jak ładna pogoda), ale uważam, że KM
powinna być maksymalnie w ramach zdrowego rozsądku uprzywilejowana.
Buspasy mieszczą się dla mnie w ramach zdrowego rozsądku. Mogliby się
jeszcze poważnie wziąć za uprzywilejowanie tramwajów i wywalić co drugi,
trzeci przystanek. Niestety samochód w centrum to ślepa uliczka.
Mieszkam, na zadupiu, pracuje na zadupiu, więc jakoś się sprawdza, mimo,
że codziewnie muszę się przez tunele pod Zachodnim przebić. Parę razy
sprawdzałem samochód jak pracowałem w centrum - nie sprawdza się, chyba
że poza szczytem. Lepiej KM lub jeśli muszę to taksówką.
Shrek.
-
17. Data: 2012-05-17 21:05:47
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Shrek w <news:jp3hus$5oa$1@inews.gazeta.pl>:
> On 2012-05-17 20:10, Pawel "O'Pajak" wrote:
>>> Wiec dodatkowo autobus ma tą zaletę, że nie
>>> trzeba go na osiem godzin parkować przed pracą.
>> Do tego jest drozszy
>> niz przejazd samochodem,
> Chyba, że służbowym. Ale to przestępstwo skarbowe;)
Rozwiń proszę temat przestępstwa.
CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
--
Tomasz Nycz
-
18. Data: 2012-05-17 22:08:10
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Powitanko,
> Bez przesady. Pod drzwi nie, ale w DC jednak daje radę.
Jak mieszkalem na Ursynowie, to 1 raz probowalem dojechac do roboty
autobusem. Ghandi->Wlodarzewska, dojechalem... duzo starszy;-)
Wtedy akurat wyjatkowo nie musialem niczego przewozic.
Ba, nawet dojazd Ursynow->Galeria Mokotow jest/byl upierdliwy, a to pare
km zaledwie. Po prostu autobusy sa niewydolne. Buspasy to juz szczegolne
kurewstwo, calodobowe to juz wylacznie przejaw zlosliwosci. Czy kierowcy
samochodow to jakas nizsza rasa ludzka? Dla przyjemnosci raczej nikt
samochodem nie jezdzi. Przyjemnosc to moze byc jechanie kabrioletem z
blondyneczka i innymi ladnymi widokami, ale na Boga nie jechanie w
Warszawie co rusz stajac bezradnie wobec jakiegos wynalazku Galasa.
Ludzie jezdza, bo musza. Pracuja, spiesza sie do pracy, zeby zarobic na
tego pieprzonego Galasa, HGW i cos kolo 7000 tys innych urzedasow Ratusza.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com
-
19. Data: 2012-05-17 23:22:26
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: KRZYZAK <k...@k...pl>
Dnia Thu, 17 May 2012 22:08:10 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> Dla przyjemnosci raczej nikt
> samochodem nie jezdzi.
Skoro nie jezdzisz dla przyjemnosci, to pewnie bez problemu zaplacisz 10zl
za wjazd do centrum.
--
usenet jest dla mieczakow
#pregierz - najlepszy kanal wsrod mezczyzn
(irc.freenode.net)
-
20. Data: 2012-05-18 00:17:44
Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Powitanko,
> Skoro nie jezdzisz dla przyjemnosci, to pewnie bez problemu zaplacisz 10zl
> za wjazd do centrum.
Wybacz, ale zupelnie nie rozumiem Twoich wnioskow ani Twojego toku
rozumowania. Ludzie jezdzacy autobusem jezdza dla przyjemnosci?
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com