  • 11. Data: 2010-03-14 12:04:25
    Temat: Re: [CROSS-POST] Mini za 30 000?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Dziwi Cię to? Przecież ten drech uprzednio powoził najbardziej
    > lachonossącym Golfem.

    Myslisz ze golfo-lachony posiadają już komplet uzębienia, czy trzeba
    przesiąść się do BMW ?;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2010-03-14 12:28:38
    Temat: Re: Mini za 30 000?
    Od: mw <m...@g...com>

    On 13 Mar, 20:00, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Znaczy sie gustujesz w blacharach?
    <Tryb męskiej szowinistycznej świni>
    A co blachary mają pipkę w poprzek?
    <koniec>

  • 13. Data: 2010-03-14 12:54:02
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-13 19:32, Koziołek pisze:
    > Mój kolega ma problem. Otóż jego narzeczona miała wypadek samochodowy:
    > skraszowała kompletnie auto i przy okazji straciła ponad połowę zębów.
    > Kolega postanowił zatem, że naruszy swoje oszczędności i zasponsoruje jej
    > implanty (siakieś sto dwadzieścia tysięcy złotych).
    Bzdura, cena z kosmosu. Proszę sprawdzić w realnej klinice
    dentystycznej, albo nie trolować.

    > Niestety laska gdy dowiedziała się, że koleś chce wybecalować taką kwotę na
    > jej uzębienie postawiła się i powiedziała, że woli sztuczną szczękę - taką
    > wyjmowaną - za piątkę, a za sto piętnaście tysięcy kupi sobie samochód -
    > mini coopera.
    W którym straci resztę organów przy stłuczce z rowerzystą? Genialny plan.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2010-03-14 12:55:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > A co blachary mają pipkę w poprzek?

    Nie ... ale nie bywaja w bibliotece tylko w "tipsstudio" i solarium. Na
    dluzsza mete z taka nie ujedziesz a i w towarzystwie wstyd sie pokazac!

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-03-14 13:09:57
    Od: mw <m...@g...com>

    On 14 Mar, 12:55, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie ... ale nie bywaja w bibliotece tylko w "tipsstudio" i solarium. Na
    > dluzsza mete z taka nie ujedziesz a i w towarzystwie wstyd sie pokazac!
    Wytresować żeby się nie odzywało chyba się da, a wygląda lepiej niż
    \_/-----------\_/ ;-)

  • 16. Data: 2010-03-14 15:22:39
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Chyba takie raperskie ze zlota i diamentami...
    > 32 x 1800 no zaokragle do 2000 za szt daje 64000 - i tak nie wstawia
    > sie wszystkich.
    > Ewentualnie jego kobieta to jakis mutant i ma wiecej zebow :)

    Podobna ona ma zeby takze tam na dole, ot taki przypadek ciekawy.

    W czechach znacznie taniej implanty (ponoc) a przy hurtowym zamowieniu jeszcze
    cos sie da urwac.

    Co ciekawe utrata zeba (liczylem NNW ze swojej polisy) to jakis 1% jak dobrze
    pamietam albo i mniej, wychodzily liche pieniadze tak czy siak :(

  • 17. Data: 2010-03-15 12:39:02
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 13 Mar, 19:32, Koziołek <d...@x...pl> wrote:
> [...]
    > zawartość. Wtedy zdarzył się wypadek: szczęka zacisnęła się i zraniła go w
    > palec.
    > Od tego czasu odczuwa on lęk przed wyjmowanym uzębieniem, do tego jest w
    > 100% przekonany, że nie pozwoli tak uzbrojonej kobiecie zrobić sobie
    > lodzika, a to na pewno prędzej czy później skończy się "rozwodem".
    > W związku z tym prosił o poradę: czy - jeśli by poszedł na kompromis i
    > zasponsorował jej mostki osadzone na implantach (~dziewięćdziesiąt tysięcy),
    > jest w stanie kupić mini w sensownym stanie? Na co należy zwrócić uwagę
    > kupując takie autko za trzydzieści tysięcy?

    Implanty piersi to cena od 3 do 8 tys. PLN. Niech dorzuci jeszcze 4
    tys. na powiększony zestaw i nikt nie zwróci uwagi na brak zębów. Do
    tego z takim sprzętem będzie bezpieczniejsza następnym razem... .

    I już ma więcej kasy na samochód a oszczędności nie ruszone.

    Onufry Zagloba

  • 18. Data: 2010-03-15 14:38:23
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Mar 13, 7:32 pm, Koziołek <d...@x...pl> wrote:
> [...]
    > jest w stanie kupić mini w sensownym stanie? Na co należy zwrócić uwagę
    > kupując takie autko za trzydzieści tysięcy?

    Profesjonalistki (podobno) każą sobie usuwać przednie zęby aby lepiej
    robić lodzika, tak więc może sobie darować i implanty i szczękę.
    A jeśli chodzi o mini to wielkiej różnicy w wersji za 30 czy 90k nie
    będzie, taki czy taki będą z XXI wieku, a to szajs jest.

    --
    ZZ@private

  • 19. Data: 2010-03-24 19:58:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 19:43:26 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >I po problemie.

    Pogadał sobie jako troll z trollem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2010-03-24 20:01:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Mar 2010 06:38:23 -0700 (PDT), ZbyszekZ
    <z...@g...com> wrote:

    >A jeśli chodzi o mini to wielkiej różnicy w wersji za 30 czy 90k nie
    >będzie, taki czy taki będą z XXI wieku, a to szajs jest.

    http://www.nokaut.pl/szukaj/sp%F3dniczka-mini.html - jakie 30 czy 90k?
    Już od 49 zł. :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280