eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy › Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Date: Wed, 17 Mar 2010 12:10:42 +0100

    > Piętno dla przymusowej wizyty w warsztacie.
    > W czwartek po południu podjechałem na chwilę naszym roboczym "struclem"
    > (kangoo blaszak) pod pracownię - nie gasząc silnika, wysiadłem na pół
    > minety
    > z auta żeby coś podać chłopakom. Wracam, a tu jakieś klekotanie i
    > warczenie
    > spod maski. Podnoszę machę, a tam pasek klinowy tylko fruwa, do tego
    > wszystko mokre od oleju. To ok, jadę do warsztatu, 50 metrów, da radę,
    > pomimo że nie ma wspomagania kierownicy.
    > Pan Czesio Złota Rączka powiedział,

    to Twój przypadek?
    jeżeli tak to powinieneś wyciągnąć wnioski,
    po mojemu najpierw rozleciało się koło pasowe wału, wkręciło pasek, zmieliło
    parę innych rzeczy przy okazji,
    miałeś szczęście że nie zmieliło rozrządu i głowicy,
    a... i raczej zostawiaj auto u mechaników, którzy mają pojęcie o samochodzie
    który robią,
    brat