eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy › Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
  • Data: 2010-03-17 14:25:12
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie trafiłem tam z polecenia trzech różnych osób. Z drugiej strony
    > auta wartego 6 tysięcy nie opłaca się raczej serwisować w ASO ;)

    nie mówię o ASO, mówię o warsztatach wyspecjalizowanych w danej marce lub
    grupie aut, takich gdzie facet podchodzi i po samych objawach wie co może
    się dziać, gdzie zajrzeć, żeby nie było niespodzianek i co przy danej okazji
    mogło ucierpieć,
    gdyby ten mechanik o którym piszesz miał takie pojęcie najpierw zacząłby od
    sprawdzenia koła pasowego,
    brat