  • Data: 2010-12-02 13:46:13
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszla sie kochac :-(
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message
    news:4cf6bca7$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...

    > Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w zabezpieczanie
    > zlacza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakladac anteny to juz malo
    > przyjemna zabawa jest.
    > A cos takiego z Sirio:
    > http://skocz.pl/sirio_omega27
    > - jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krótsza od ML-145...

    A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej
    oplowskiej anteny Sirio Triflex
    http://www.sirio.pl/index.php?option=com_content&vie
    w=article&id=118:triflex-cbfm900&catid=39:przewod&It
    emid=59 ,
    zamontowalem radio w wycieta w tym celu dolna poleczke w konsoli srodkowej
    http://picasaweb.google.com/Axel.Warsaw/Misc#5537458
    412199118082 i zaslaniam
    je dodatkowo zaslepka (przycieta zaslepka od komputera), dolozylem glosnik
    zewnetrzny z gniazdem sluchawkowym. W ten sposob po przekreceniu kluczyka
    mam dziajalace CB, nie zaczepiam nigdzie antena (na platformie garazowej mam
    180cm wysokosci i jest luz), moge nawet uzywac radia bez zdejmowania
    zaslepki (jesli nie musze nic "skrecac") i nie rzucam sie w oczy ;-)
    Oczywiscie - wada jest zmniejszony zasieg (~7km), ale do normalnej lacznosci
    na drodze zupelnie wystarczy.

    --
    Axel