  • Data: 2010-12-02 12:53:21
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pszechosisz dalej ;)

    Nie... co? :-O :-)

    > Mój Jackson miał wyryte na zew obudowie i wew obudowie, że należy do
    > RGil i że nigdy bym go nie odsprzedał ... w mikrofonie była kartka, że
    > jeśli używasz tego radiotelefonu to używasz sprzętu kradzionego ... i co ?
    >

    > I GÓWNO ... jakiś skurwiel połasił się na zajebistego jacksona nie
    > przejmując się tym co na nim było napisane ... a tyle pięknych QSLek
    > wyrzeźbiłem tym radiem ... chciałbym je odzyskać ze względów
    > sentymentalnych ...

    Przynajmniej zrobiłeś co mogłeś aby nieco utrudnić sk*synowi życie.
    Chociaż złodziej i paser pewnie będzie miał to w doopie. Albo mu się uda
    sprzedać albo w ostateczności wyrzuci. Oddać prawowitemu właścicielowi
    to na pewno nie odda...

    > Krócej: Witaj w klubie, ja już straciłem 3 anteny i 1 radio (nie wliczam
    > szyb w aucie,kabli,etc...)

    Naprawdę, w tym kraju za kradzież powinno się paluszki obcinać a przy
    recydywie rączki do łokci, potem do ramion...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __