  • Data: 2010-12-01 22:00:28
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-01 21:50, R2r pisze:
    > Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do
    > karoserii można ją bez problemu przełożyć.

    Wiem, ze sie da odkrecic, mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) Zakladam
    tylko jak wyjezdzam w trase, ale to troche malo wygodne sie staje, bo
    kabel mi przeszkadza. Auto to sedan a lubie mimo wszystko miec antene na
    dachu a nie na tylnej klapie.

    > Zdejmować musiałem np. wjeżdżając na parking Galerii Łódzkiej żeby nie
    > rysować po suficie parkingu. Odkręcałem sam bat zostawiając magnes na
    > dachu.

    Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.