  • 1. Data: 2010-02-02 17:26:22
    Temat: CP + Monoblok?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Za kilka dni zamierzam nabyć nowy zestaw Cyfrowego Polsatu
    (familijny-ten pakiet najlepiej spasował rodzinie) i tu mam pytanie dla
    praktyków, czy warto z własnej kieszeni dołożyć na Monoblok, żeby mieć w
    zasiegu HotBird i Astrę? Czy przy tym pakiecie warto to zrobić i jakie
    ciekawe kanały mogę zyskać? Z góry dziekuję za podpowiedź, bo dopiero
    raczkuję z sat :)

  • 2. Data: 2010-02-02 17:53:17
    Temat: Re: CP + Monoblok?
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Adax wrote:

> [...]
    > mieć w zasiegu HotBird i Astrę? Czy przy tym pakiecie warto to zrobić
    > i jakie ciekawe kanały mogę zyskać? Z góry dziekuję za podpowiedź, bo

    Warto. Jakie kanały? Przede wszystkim niemieckie. RTLy SATy Eurosport,
    MTV. Coraz więcej kanałów HD FTA, ZTCP na ZDF HD będzie olimpiada
    zimowa FTA. Jest na co popatrzeć a dopłata niewielka.
    W pokoju obok działa monoblock na dekoderze mini, więc na innych nie
    powinno być kłopotów.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-02 21:14:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2010 18:53, bufi pisze:

> [...]
    > zimowa FTA. Jest na co popatrzeć a dopłata niewielka.
    > W pokoju obok działa monoblock na dekoderze mini, więc na innych nie

    i tvp historia, tv trwam

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion