  • 1. Data: 2010-02-13 13:13:40
    Temat: Re: Czym odtwarzać Video CD?
    Od: Aru <c...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > kupiłem odtwarzacz DVD, który ma w opisie, że odtwarza DVD i CD.
    > Niestety odtwarzacz nie łyka CD z filmami. Sprzedawca mówi, że CD i
    > Video CD to nie to samo i że żadne nowe odtwarzacze DVD już nie łykają
    > Video CD. Czy to prawda? Co ja mam teraz zrobić? Jak znaleźć model
    > odtwarzacza, który poradzi sobie z płytami Video CD? Płyty są w
    > sprzedaży, a nie da się ich niczym odtwarzać? Dziwne to.

    A wiesz co to jest ? To standard, który ma już blisko 20 lat i jest
    poprzednikiem DVD. Jakość zazwyczaj tragiczna i ze względu na
    ograniczenia standardu jak i podejście przygotowujących materiał.

    Imo płyty dla osób, którym zupełnie lata co i jak ogladają a w Polsce
    standard do nabijania w butelkę nieświadomych niczego ludzi, którzy w
    większości nie odróżniają DVD od VCD.

    Odpuśc sobie VCD

  • 2. Data: 2010-02-13 14:06:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-13 14:13, Aru pisze:

    > A wiesz co to jest ? To standard, który ma już blisko 20 lat i jest
    > poprzednikiem DVD.

    No i co z tego, skoro jest na bieżąco i aktualnie non stop używany masowo?

    > Jakość zazwyczaj tragiczna i ze względu na
    > ograniczenia standardu jak i podejście przygotowujących materiał.

    Niekoniecznie. Wyczytałem, że jest nawet wersja SVCD o jakości prawie
    DVD. Poza tym, w tym standardzie są bajki, a kreskówki nie wymagają
    takiej jakości. A można kupić po 3zł nawet takie płyty.

    > Imo płyty dla osób, którym zupełnie lata co i jak ogladają a w Polsce
    > standard do nabijania w butelkę nieświadomych niczego ludzi, którzy w
    > większości nie odróżniają DVD od VCD.

    No więc właśnie. Skoro nie odróżniają, to co się będą przejmować?

    > Odpuśc sobie VCD

    Ale przecież nie ja jestem wydawcą. Ja jestem klientem. Mam takich płyt
    od groma i jak mam dziecku powiedzieć, że nie dostanie bajki, bo bajka
    jest passe i niezgodna z Duchem HadeSzmade?

    Albo babci, co nazbierała stos bajek z różnych gazet i przyniosła z
    radością dla wnuczki powiem, że jest gupia ma fszy, bo teraz BluRay rządzi?

    To jest działanie na szkodę konsumenta. W sklepach w sprzedaży masa VCD,
    a nie ma tego jak oglądać. Bez sensu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek