  • 1. Data: 2010-02-02 08:50:41
    Temat: Kiedy TVP zacznie?
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Kiedy TVP zacznie produkować jakieś programy?
    Te wieczne powtórki i powtórki powtórek, to jakiś strajk?

  • 2. Data: 2010-02-02 09:12:08
    Temat: Re: Kiedy TVP zacznie?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jagr pisze:
    > Kiedy TVP zacznie produkować jakieś programy?
    > Te wieczne powtórki i powtórki powtórek, to jakiś strajk?

    jak będzie podwyżka abonamentu i większa ściągalność ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-02-02 09:47:48
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    pawell32 pisze:

    > jak będzie podwyżka abonamentu i większa ściągalność...

    ... to i tak kasa pójdzie na wyższe gaże dla tele-celebrytów, kominowe
    pensje dla prezesów i innych telewizyjnych biurokratów, posadki dla
    kolejnych towarzyszy partyjnych i rodzinnych :-)

    --
    Bogdan

  • 4. Data: 2010-02-02 10:43:54
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-02 10:12, pawell32 pisze:
    > jak będzie podwyżka abonamentu i większa ściągalność ;-)

    Czyli.... nigdy? ;)

  • 5. Data: 2010-02-02 13:22:08
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli.... nigdy? ;)

    Ale w zeszłym roku (zeszłej zimy) było jeszcze wszystko dobrze.
    Teraz się coś zmieniło? Więcej "kominiarzy"?
    Bo jeśli nie produkują to nie zarabiają, czyż nie?

  • 6. Data: 2010-02-02 13:31:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jagr pisze:
    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale w zeszłym roku (zeszłej zimy) było jeszcze wszystko dobrze.
    > Teraz się coś zmieniło? Więcej "kominiarzy"?

    nie, kryzys

    > Bo jeśli nie produkują to nie zarabiają, czyż nie?

    czy produkują czy nie to i tak zarabiają

  • 7. Data: 2010-02-02 16:51:33
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy TVP zacznie produkować jakieś programy?
    > Te wieczne powtórki i powtórki powtórek, to jakiś strajk?

    Spodziewasz sie czegoś nowego w TVP ? Powtórki były, są i będą. Nawet
    Złotopolskich ostatnio powtarzają co mnie żdziwiło bo inne seriale typu
    Klan, Plebania itp. ida dalej :)))

  • 8. Data: 2010-02-03 07:13:35
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    > czy produkują czy nie to i tak zarabiają

    Nie wszyscy są etatowymi pracownikami telewizji.
    Do każdej produkcji bierze się także kupę ludzi na umowy- zlecenia,
    o dzieło, czy na czas określony. Ta cała armia została odstawiona od cycka.
    Nie mówiąc już o aktorach i innych artystach.
    Czyż nie?

  • 9. Data: 2010-02-03 07:20:09
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Spodziewasz sie czegoś nowego w TVP ? Powtórki były, są i będą. Nawet
    > Złotopolskich ostatnio powtarzają co mnie żdziwiło bo inne seriale typu
    > Klan, Plebania itp. ida dalej :)))

    Seriale idą, bo są naprodukowane z wyprzedzeniem.
    Nie wiem, czy dobrze zapamiętałem, ale Ilona Łepkowska zdaje się
    powiedziała, że serialik "Barwy szczęścia" jest produkowany bodajże z
    wyprzedzeniem 2-letnim.
    Tak więc idzie, bo mają w magazynie.

  • 10. Data: 2010-02-03 07:52:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jagr pisze:
> [...]
    > o dzieło, czy na czas określony. Ta cała armia została odstawiona od cycka.
    > Nie mówiąc już o aktorach i innych artystach.

    co z tego, że aktorzy odstawieni (choć nie zauważyłem) jak i tak
    najczęściej pojawiają się supergwiazdy typu kurzajewski.
    nie wiem czy tak jest czy nie, mało spoglądam na publiczną.
    z tego co widzę to większość to seriale