  • Data: 2019-02-26 23:49:44
    Temat: Re: CP/M i 64kB
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:7409391785$20190226184734@squadack.com...
    > Co Ty za bzdury opowiadasz? ZX Spectrum nie miał ŻADNEGO systemu

    To już Commodore 64, a tym bardziej 128(D) lepszy, bo system operacyjny
    miał, wbudowany, w innym segmencie ROM, niż BASIC, nawet z nazwą podobną do
    tego, co spotyka się od W... któregoś nisko z linii 9x, do obecnego W10...
    Różnica w jednej literce nazwy... C64 - Kernal, Windy - kernel.

    > operacyjnego. W ROM miał wbudowany interpreter Basica i na tym koniec.

    A procedury I/O? Przecież jakoś musiał się komunikować ze światem
    zewnętrznym. Choćby w sieci, którą... pamiętasz, jak się zestawiało :) ? Że
    BASIC? Może powiedzmy, że to szczątek, ale nie spychałbym takich rzeczy na
    interpreter.

    > Ma tyle wspólnego z DOSem co ja z ufoludkami.

    Moglibyśmy się zdziwić, jeśli dalibyśmy się porównać.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.