  • Data: 2019-02-26 23:01:47
    Temat: Re: CP/M i 64kB
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/02/2019 18:10, Sebastian Biały wrote:

    > Widziałem. Widziałem też jak się do tego zabrał, np mając w nosie
    > przepustowość tego doszytego kawałka hardware. To ja może jednak ciasto
    > na pierogi zrobie ...

    > Jest. Np. Propeller. Ale już chyba nie produkują.

    Wiec nie jest spełnione głowne założenie: Elementy muszą być na półce.
    Wiele ludzi proponuje nawet https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_V9958
    które mi się bardziej podoba.

    > Pomysł komputera z basicem jest ok, ale zabieranie się do tego przez
    > zrobienie znacznie gorszej wersji C64 jakoś mnie zastanowił. To już wole
    > zrobić Gigatrona, przynajmniej to coś zdumiewającego. Kolejny nudny
    > projekt w FPGA naprawdę nie jest już ludzkości potrzebny, są takich setki.

    Jestem tego sameg zdania ale jak przyjmiemy że FPGA to tylko tańszy (w
    małej serii) odpowiednik ASICa to jestem w stanie to zaakceptować.
    Gigatron to tylko ciekawostka - wystąpił na kilku kanałach YT i koniec
    możliwości.

    > Albo na legacy IC albo nuda.
    jak będzie legacy to już nie "Dream" zbyt dużo ograniczeń.

    Jak się pojawi na kikstarterze lub innym crowdsupply to na pewno wspomogę...

    c.