  • Data: 2012-08-06 17:10:36
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-06 16:07, kamil pisze:

    > Tak, wiemy. Za wyjątkiem niewielkiej grupy ekspertów z usenetu, nikt nie
    > ma o niczym pojęcia.

    Nie wiem kogo masz na myśli pisząc "my", ale polecam książkę
    Roberta L. Babera "Software Reflected: the Socially Responsible
    Programming of Our Computers". Być może wtedy zrozumiesz, że
    "kurs administrowania oraclem" to "kurs administrowania oraclem"
    i to, że nic tam nie było na temat nntp nie świadczy o tym, że
    osoba taka nie powinna wiedzieć co to jest itd.