  • Data: 2010-03-21 23:16:19
    Temat: Re: CMSy - jak przechowywać treść?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** Marek <m...@s...interia.pl> wrote:

    > Ahhh... rozumiem. Rozwiązujesz problem poza bazą danych, programowo, bazując
    > na CMS EZ Publish. Zrozumiałem to nieco inaczej.

    Nie rozwiązuje żadnego problemu bo go nie ma. Baza danych jest zorganizowana w
    ten sposób aby przechowywać obiekty:

    http://share.ez.no/var/community/storage/images/medi
    a/images/simplified_ez_publish_database_model_large2
    /317811-1-eng-GB/simplified_ez_publish_database_mode
    l_large.png

    --
    + ' .-. .
    , * ) )