  • Data: 2010-03-23 20:49:43
    Temat: Re: CMSy - jak przechowywać treść?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-22 21:05, Marek pisze:
    > Naprawdę bardzo podoba mi się ta koncepcja choć nie jestem w 100%
    > przekonany czy to co w swoim CMS'ie stosuję nie jest wydajniejsze.
    > Chodzi o przechowywanie podstawowej informacji o dokumencie (tytuł,
    > słowa kluczowe, streszczenie, treść podstawowa plus jeszcze jakieś
    > drobiazgi) w jednej tabeli.

    Kolejny raz napiszę, że to bzdurne podejście. Przyznaj się, że gubisz
    się w kodzie przy ilości tabel > 1, a nie teorie sobie dorabiasz.
    Szczególnie, że dalej twierdzisz, że wrzucasz kontent do cache, co
    powinno dodatkowo niwelować narzut na bazę. Tak w ogóle, MySQL też
    potrafi keszować sobie zapytania, czyli oszczędzasz co najwyżej na
    czasie generowania treści.

    artur