    From: Piotr Siudak <s...@x...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 15:50:12 +0100
    <ie0f24$rhp$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2ddq$ea0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <o...@a...local> <ie2p3v$72t$1@news.net.icm.edu.pl>
    <o...@a...local> <ie2tmu$i02$1@news.net.icm.edu.pl>
    <o...@a...local> <ie345h$vcp$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie3d38$2ec$1@inews.gazeta.pl> <ie3egt$lcc$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5bg3$o14$1@inews.gazeta.pl> <ie5gb0$h9e$2@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5mmb$4jf$1@inews.gazeta.pl> <ie639n$q52$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie7us2$qn7$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 14.12.2010 15:27, Paweł Piskorz pisze:

    > Sugestia "typically bold" Twoim zdaniem daje podstawy do twierdzenia, że
    > "strong to jest wyróżnianie tekstu przez pogrubienie"? MZ mocno
    > naciągane, porównaj sobie opis b do strong, b ma być pogrubione gdzie
    > tylko się da (i tu się sugeruje - ba, narzuca - konkretny wygląd),
    > strong to wyróżnienie, *zwykle* pogrubione (i tyle).

    tak, "zwykle" znaczy że zwykle. jak sobie w css-ie zrobisz zeby było
    czerwone z podkreśleniem i kursywa to takie bedzie. Piszesz to jak bys
    pierwszy raz w życiu widział dokumentację tego typu i nie wiedzial ze
    przecież koniec konócw i tak zalezy jak zaimplementuja to autorzy
    konkretnych przegladarek, których jednakowoz autorzy dokumentacji mocno
    naciskaja do tego żeby był to krój pogróbiony. Naprawde zgubiłem sie w
    tym jaka jest twoja teza. że strong to nie jest wyróznienie przez
    wytluszczenie? serio? EOT

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl