eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści? › Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 15:44:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <ie7vsu$si$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idnop9$1te$1@news.net.icm.edu.pl>
    <3w2lnlmk0m6y$.1whfyw3qzbczo.dlg@40tude.net>
    <idodcc$d19$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@4...net>
    <idoojd$7kd$1@news.net.icm.edu.pl>
    <aiik62vukblc.1rti1c8qoencf$.dlg@40tude.net>
    <idt0i9$5ak$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <idt6hq$hc7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <2rafgsdrsm8a$.rywf6g9lv2yi$.dlg@40tude.net>
    <ie0f24$rhp$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2ddq$ea0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie4p0l$2q7$1@news.net.icm.edu.pl> <ie4qnv$694$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie552s$qkk$1@news.net.icm.edu.pl> <ie56bd$t2c$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5aeu$51f$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5c3a$q4r$1@inews.gazeta.pl>
    <ie5ftp$gqn$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5nej$7ai$1@inews.gazeta.pl>
    <ie64v1$t9c$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-44-13.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292337886 914 77.253.44.13 (14 Dec 2010 14:44:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 14:44:46 +0000 (UTC)
    X-User: uhorek
    In-Reply-To: <ie64v1$t9c$1@news.net.icm.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7 Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:397703
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-13 22:58, Marek wrote:
    > Troszkę mnie dziwi Twoje stanowisko w tej sprawie.

    Bo ja staram się patrzeć od strony internauty.

    > Dobrym parametrem jakości treści strony może być współczynnik konwersji.
    > Strona będąca workiem słów (tak jak proponujesz) - pozwalająca się
    > znajdować gdy szukamy czegokolwiek (przekontrastowuję trochę) ma bardzo
    > niski współczynnik konwersji przy jednocześnie wysokiej liczbie
    > odwiedzin. A to jednoznacznie świadczy o tym iż zdecydowana większość
    > odwiedzających opuściła tą stronę niezadowolona.

    Internet to nie tylko supermarket, ludzie szukają też informacji. To że
    ktoś czegoś nie kupił nie znaczy że nie dostał tego po co przyszedł.
    Sklep internetowy można odwiedzić również po informację na temat
    specyfikacji produktu, opinie, dla porównania go z innymi czy chociażby
    żeby się zorientować w cenie.

    > Tymczasem ta sama strona po drobnych zabiegach promujących (w tym strong)
    > straciła na ilości odwiedzin jednakże współczynnik ten wzrósł z 0.5% do 15%!!!

    Może w tych innych zabiegach było wyrzucenie śmieci? ;)
    Tak w ogóle to co "strongowałeś" na tej stronie? Nazwę towaru/usługi?


    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";
    }

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: