  • 11. Data: 2011-01-17 20:08:00
    Temat: Re: [CKMK i nie tylko] SPOT :)
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ih22n8$98g$1@news.onet.pl...

    > Poszło na priva - naklejek brak :-(
    > pozdrawiam

    Spoko, napisałem już do Borysa :) Kurujcie się tam z Wojtkiem i
    przyjeżdżajcie :] Prawdopodobnie macie czas do 28., bo póki co ta opcja
    zyskała sobie większą popularność ;)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 12. Data: 2011-01-17 20:15:31
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "marthen" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ty się deklaruj z wizytą - napuścimy młodzież na organizatora, to
    > następnego dnia się na łyso ogoli ;-)

    Fajnie Wam się dyskutuje? :) Ale OK, wyzwanie przyjęte. Moja 9-letnia
    bratanica zetrze w pył Waszą gówniarzerię w trymiga. Ostatnio, jak bawiła
    się z młodszą kuzynką, to pierwszy płacz usłyszałem po dwóch minutach... A
    wujek Marcin z wujkiem Gabrysiem usłyszawszy słowotok będą czym prędzej
    spier#$%ć z powrotem na Śląsk i Audi pierwszy raz spali na trasie 12l/100km
    ;)

  • 13. Data: 2011-01-17 21:33:30
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-17 19:58, marthen pisze:

    > Ty się deklaruj z wizytą - napuścimy młodzież na organizatora, to
    > następnego dnia się na łyso ogoli ;-)
    Co się będzie golił, Wojo ostatnio bawi się w lekarza a w kuferku
    lekarskim ma nożyczki :-)

    > I wzajemnie - dla mieszanego towarzystwa.
    Dziękuje w imieniu trójki "facetów" i jednej rodzynki :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2011-01-17 21:39:13
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-17 20:15, Staszek Sosenko pisze:

    > Użytkownik "marthen" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie Wam się dyskutuje? :)
    No jasne, że tak :-) - żebyś Ty wiedział jakie pomysły ma 3 latek :-)
    > Ale OK, wyzwanie przyjęte. Moja 9-letnia
    > bratanica zetrze w pył Waszą gówniarzerię w trymiga. Ostatnio, jak
    > bawiła się z młodszą kuzynką, to pierwszy płacz usłyszałem po dwóch
    > minutach...
    Aż tak lubi przemoc? To już wiem czemu dzisiaj w KRK zatłukli bosa
    szalikowców Cracovi - dostał podobno 60 ciosów nożami, tasakami, pałką a
    wcześniej uciekał i przywalił w mur :-)
    > A wujek Marcin z wujkiem Gabrysiem usłyszawszy słowotok będą
    > czym prędzej spier#$%ć z powrotem na Śląsk i Audi pierwszy raz spali na
    > trasie 12l/100km ;)
    No co Ty, gdzie my się rozpędzimy do około 200 aby Audi i Renia tyle
    spaliły - dziurostrada A4 odpada bo nie będę płacił za zwężki i dziury
    oraz jazdę z prędkością 70km/h. Za tę kasę wolę kupić pizze lub kilka
    piw :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2011-01-17 22:07:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-01-17 18:11, Staszek Sosenko pisze:

    > Pozdrawiam i czekam na odzew :)

    Mimo niejakiego podpuszczania z twojej strony - niestety nie tym razem ;]
    28 I będziemy (mam nadzieję) w trasie na południe, jednak dalszej i po
    drugiej stronie Odry (mają lepsze drogi, póki co).
    Jakkolwiek - kudły, trampolina, 100NX: do zobaczenia latem ;]

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2011-01-17 22:08:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:11:01 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie? Myślałem
    > o tym, lub przyszłym piątku.

    Wstepnie OK.

    > Godzina - mam nadzieję - optymalna dla
    > wszystkich to IMO okolice 18:00.

    Hm.. A może o 19:00? Mniejsze korki bdą...

    > Określcie się, który dzień by Wam bardziej pasował (dla mnie obojętne).

    Piatek :D

    > Liczę na wysoką frekwencję - nie tylko frakcji małopolskiej :) Na ostatnim
    Znaczy Ty i ja? ;)

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-01-17 23:46:12
    Temat: Re: SPOT :)
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Ja mogę w każdy piątek do końca miesiąca, potem będą mnie ciąć ;-)
    Ktoś będzie jechać z okolic Katowic w razie czego? oczywiście nie
    dziurostradą ;-)

  • 18. Data: 2011-01-17 23:51:04
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    Ja mogę w każdy piątek do końca miesiąca, potem będą mnie ciąć ;-)
    Ktoś będzie jechać z okolic Katowic w razie czego? oczywiście nie
    dziurostradą ;-)

    = Dziury jak dziury, ale naprawdę chcesz się tłuc olkuską? 500 tysięcy
    fotoradarów i wysepka za wysepką? Już bym chyba wolał uskutecznić ten manewr
    z obwodnicą Jaworzna i odżałować 8zł na drugich bramkach, ew. zjechać na
    Alwernię/Krzeszowice.

  • 19. Data: 2011-01-17 23:59:40
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 17 Sty, 23:51, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote:
> [...]
    > z obwodnicą Jaworzna i odżałować 8zł na drugich bramkach, ew. zjechać na

    W sumie masz rację (a raz na tym odcinku to mi dzik wyskoczył i
    truchtem pobiegł w stronę autostrady ;-)) Mogę odżałować, nie ma
    sprawy. Ty w końcu będziesz jechał w ten piątek czy w następny ?
    poczekamy do czwartku i się zobaczy czy jest sens w ogóle grzać
    mieszczucha nie ;-) ?

  • 20. Data: 2011-01-18 00:04:54
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

[...]

    = Czekam jeszcze na dalszy odzew, ale prawdopodobnie spot odbędzie się w
    przyszłym tygodniu.