  • 1. Data: 2013-12-01 20:16:27
    Temat: [CKMK] Pozdrowienia - Staszek S.
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    Starym, i nieco zapomnianym zwyczajem, pozdrawiam Staszka obtrabionego na 29
    listopada. Sie kope lat nie widzielismy.

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 2. Data: 2013-12-05 22:00:52
    Temat: Re: [CKMK] Pozdrowienia - Staszek S.
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    W dniu niedziela, 1 grudnia 2013 20:16:27 UTC+1 użytkownik Jimiasty napisał:
    > Starym, i nieco zapomnianym zwyczajem, pozdrawiam Staszka obtrabionego na 29
    listopada. Sie kope lat nie widzielismy.

> [...]

    Rychło wczas, ale serdeczne dzięki! (mam ostatnio bardzo ograniczony dostęp do netu).
    Właśnie tak mi się zdawało, że kątem oka zauważyłem machającą Małżonkę Twą ;)

    Pozdro i do zobaczenia!

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 3. Data: 2013-12-06 09:49:22
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 22:00:52 UTC+1 użytkownik Staszek Sosenko napisał:
    > Rychło wczas, ale serdeczne dzięki!

    Spox, ja tez calkiem niedawno odnalazlem Twoje pozdrowienie z 2010 :)