eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCIągnik Master cutRe: CIągnik Master cut
  • X-Received: by 10.157.82.166 with SMTP id f38mr22595oth.8.1497374853341; Tue, 13 Jun
    2017 10:27:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.82.166 with SMTP id f38mr22595oth.8.1497374853341; Tue, 13 Jun
    2017 10:27:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress
    .com!feeder1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!s24no1555674qte.0!news-out.google.com!k7ni6973itk.0!nntp.google.com!185no
    774996itv.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 13 Jun 2017 10:27:33 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <59400895$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <ohglj4$q9h$1@node2.news.atman.pl>
    <593be8f2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohjcq4$apu$1@node1.news.atman.pl>
    <593d3a61$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohk9rd$6ji$1@node2.news.atman.pl>
    <7qrgnp8con9e$.s0l5r5h37a3$.dlg@40tude.net>
    <ohlhbi$dor$1@node1.news.atman.pl>
    <593e50fd$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <593f98d2$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@s...krakow.pl>
    <5...@g...com>
    <59400895$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: CIągnik Master cut
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 13 Jun 2017 17:27:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:719158
    [ ukryj nagłówki ]

    W tym co na filmie systemie kolo zebate i wielowypust z linia srubowa to materialy
    eksploatacyjne. Do zakresu obslugi tak jak wymiana oleju nalezalo sprawdzenie stanu
    zebatki i jej wymiana. Stad prostota wymiany, wybicie jednego kolka. Kolo musi byc z
    takiego materialu zeby nie zuzywal sie wieniec na kole zamachowym bo jego wymiana
    jest droga.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: