  • Data: 2017-06-13 10:34:16
    Temat: Re: CIągnik Master cut
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-06-13 o 09:55, J.F. pisze:

    >Selenoid to przekaźnik
    >http://atctools.en.made-in-china.com/productimage/g
    qsQtJAEVCRM-2f1j00MyQtWnFEhakb/China-Mtd-725-04439-J
    ohn-Deere-Am138068-Starter-Solenoid.html
    >I nie jest on w podstawce. :-)

    No wlasnie.
    A inny przekaznik jest tylko jeden.

    Taki samochodowy solenoid to calkiem spory prad bierze (ze 30A na
    poczatku) i sie troche dziwie, ze nie dawali przekaznika do jego
    sterowania
    (w starych samochodach nie bylo).
    Ale tu jakis maly, to moze tym bardziej nie trzeba.

    >Aby zadział trzeba zamknąć obwód stacyjką (styki B S), wcisnąć
    >hamulec (BRAKE_SW) i pewnie to jest kluczyk PTO-SW.

    Ten PTO to mnie zastanawia - co to ?
    Miesza w kilku obwodach ... jakies zabezpieczenie, zeby rak nie mozna
    bylo sobie obciac ?

    J.