  • Data: 2003-05-23 01:41:00
    Temat: Re: CHELLO czy ASTERCITY ???
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Chmielewski napisał:

    > Ano wlasnie, ale zwrocmy uwage ze jednak za 179zl (czyli cena abonamentu
    > za kablowke+chello) astericty daje o polowe wolniejsze lacze. Fajnie ze
    > maja w swoich zasobach poczte, proxy i nawet jakies ftp ale nie oszukujmy
    > sie-szybkie transfery sa ludziom potrzebne na ogol do sciagania najnowszych
    > filmow i gierek, a tu najczesciej uzywa sie roznych klientow p2p.(no chyba,
    > ze w tych wydzielonych zasobach sa jakies jakies ftp-y z warezami ;) ale tez
    > pewnie nie kazdy ma do nich dostep).

    Praktycznie to wyglada tak, ze w ciagu dnia masz dodatkowy kanal
    wielkosci 4x wykupionej
    przepustowsci do wielu wydzielonych sieci (wiekszosc sieci polskich
    operatorow).
    W godzinach nocnych (2-8) 4x masz wszedzie (za granice tez), czyli Ty
    spisz a Twoj klient
    P2P sie poci i ledwo zipie majac taka ilosc danych przychodzacych ;-)

    > Co do tych godzin szczytu to ciekawa
    > teoria, kumpel ma pakiet 512kbit i nigdy nie zauwazyl jakiegos zwiekszonego
    > transferu ze swojego ulubionego serwera poza acn o zadnej porze doby...

    Coz, mam najwiekszy pakiet i mi dziala ladnie... o ile moge byc uznany
    za obiektywne
    zrodlo informacji :-)

    > Mozesz podac od kiedy do kiedy trwa ta promocja i w jakich godzinach ?

    W nocy (2-8) nie powinienes miec problemow ze znalezienie dobrego zrodla.

    > Bucz

    Pozdrawiam,
    Madej
    --