  • Data: 2003-05-28 06:56:25
    Temat: Re: CHELLO czy ASTERCITY ???
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin 4 Piotr Chmielewski wrote:

> [...]

    Kto wie ;-))

    > Bo oni o tym nie mowia ma glos - dowiesz sie dopiero z pisanej
    > malymi literkami wzmianki w umowie albo bezposrednio od
    > technika ktory Ci bedzie instalowal :P

    Mówią, mówią i wcale nie takimi małymi, a warunki leżą w pdf'ie i są
    ogólnie dla wszystkich z netu dostepne.

    > ps. Limit jest 15gb downloadu w ciagu 30 dni, jak przekroczysz to
    > do konca miesiaca tna lacze do predkosci bodajze zwyklego modemu.

    Dokładnie to smarują o tym tak...

    Nieproporcjonalne
    przepływy danych

    Klienci winni unikać wszelkich zakłóceń w działaniu Sieci, które nie są
    absolutnie konieczne, nie ingerować w użytkowanie Sieci przez osoby
    trzecie i nie przeciążać Sieci chello. Klienci winni również unikać
    wszelkich działań mogących uszkodzić infrastrukturę sieciową UPC lub
    zakłócić poprawne funkcjonowanie systemu UPC służącego udostępnianiu i
    monitorowaniu usługi, szkieletu i punktów stykowych Sieci oraz innych
    elementów Sieci. Klient korzysta z Sieci łączącej go z Internetem
    wspólnie z innymi użytkownikami. UPC nie stosuje dla usługi chello
    limitu przepływu danych w klasycznym znaczeniu tego terminu, jednak
    odnosi się do ogólnych norm „rozsądnego użytkowania” uznając, iż granica
    ta została naruszona w momencie, w którym Klient wprowadza do Sieci
    ilości informacji o tyle nadmierne, że utrudnia korzystanie z usługi
    chello lub z Internetu innym użytkownikom. Według obecnej polityki UPC,
    nadmierne użytkowanie ma miejsce w sytuacjach, gdy w ciągu 28 dni
    pobieranie danych przez Klienta przekroczy 15 GB. Wprawdzie niektóre z
    sieci UPC nie dysponują jeszcze możliwością dokładnego monitorowania
    użytkowania przez poszczególnych Klientów, istnieje jednak możliwość
    obliczenia, czy dany Klient nie generuje zbyt dużych przepływów danych.
    UPC zachowuje prawo do jednostronnego ustalenia, czy w danym przypadku
    rzeczywiście występuje nadmierne użycie Sieci.

    Działania UPC
    W każdym przypadku, w którym UPC uzna, iż dany Klient generuje nadmierne
    przepływy danych, powodując w ten sposób niekorzystne skutki dla
    innych użytkowników Sieci, UPC może zastosować – wedle swojego uznania –
    następujące środki: W pierwszej kolejności, UPC wyśle do Klienta
    zawiadomienie o nadmiernym obciążaniu Sieci, w którym poprosi Klienta o
    zmodyfikowanie lub zmniejszenie swojego użycia. Pismo takie będzie
    zawierało wskazanie faktów, na podstawie których uznano, iż Klient
    korzysta z Sieci w nieprawidłowy sposób, tzn. iż jego działalność nie
    mieści się w granicach „rozsądnego użytkowania”. W przypadku, w którym
    Klient nie zastosował się do upomnienia, UPC może wybierać spośród
    następujących dalszych środków (stosowanych oddzielnie): ustanowienie
    ograniczeń w przepływie danych dla Klienta, przeklasyfikowanie Klienta
    do innej kategorii użytkowników, odcięcie Klienta od części usług lub
    pobieranie opłat za dodatkowe użycie. UPC poinformuje Klienta o
    wszelkich tego rodzaju zmianach. Jeśli wyżej wymienione działania ze
    strony UPC nie spowodują zmian w zachowaniu Klienta, UPC przysługuje
    prawo do wypowiedzenia umowy z Klientem.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,